arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۶

ادامه عملیات آواربرداری در محل حادثه «منبع آب» اهواز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به حادثه ریزش کوه روی منازل منطقه منبع آب اهواز گفت: در این حادثه تاکنون چهار نفر مصدوم و دو نفر کشته شده‌اند.

صادق سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حادثه ریزش کوه روی دو باب از منازل مجاور کوه در منطقه منبع آب اهواز که حوالی ساعت 6:50 دقیقه امروز رخ داد، و به دنبال درخواست کمک آتش‌نشانی اهواز از هلال احمر، سه دستگاه آمبولانس، ‌یک دستگاه خودرو امداد و نجات، تیم واکنش سریع و سگ‌های زنده‌یاب جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تیم واکنش سریع هلال احمر در اولین اقدام خود موفق به خارج کردن سه نفر از زیر آوار شد. البته با توجه به گفته‌ها و اظهارات اهالی محل هنوز یک نفر دیگر زیر آوار وجود دارد و عملیات آواربرداری برای یافتن این فرد ادامه دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: در حادثه ریزش کوه، در مجموع شش نفر دچار حادثه شدند که چهار نفر از این تعداد مصدوم بودند. همچنین جسد یک پسربچه چهار ساله توسط هلال احمر از زیر آوار خارج شد و همچنین یک دختربچه حدود شش ساله نیز که زنده از زیر آوار خارج شده بود، به دلیل صدمات رسیده در بیمارستان فوت کرد.

نظرات بینندگان