arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶

لگد محسن مسلمان به بطری آب پس از تعویض/ چرا مهندس اعصاب ندارد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و الهلال عربستان در حالی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید که این دیدار آبستن اتفاقات زیادی بود.

به گزارش انتخاب به نقل از روزنامه خبرورزشی، جدای از ناداوری، اعتراض پرسپولیسی‌ها و اخراج ایگور پانادیچ از زمین (بین دو نیمه) یکی از اتفاقات حاشیه‌ای لحظه تعویض محسن مسلمان بود. در دقیقه ۶۵ برانکو تصمیم گرفت مهندس تیمش را تعویض و بشار رسن را جانشین او کند.

لگد محسن مسلمان به بطری آب پس از تعویض/ چرا مهندس اعصاب ندارد؟

در این لحظه شماره ۷۷ که انتظار تعویض نداشت، با بی‌میلی کنار زمین رفت و خیلی سرد و یخ با برانکو و سایر نیمکت‌نشینان دست داد. تا بدین‌جای ماجرا به گوش و چشم رسانه‌ها و اغلب شما رسید اما آنچه دوربین‌ها شکار نکردند، در ادامه اتفاق افتاد. محسن مسلمان که از تعویض خود شاکی بود، با عصبانیت لگدی به بطری آب کنار زمین زد و سپس با ناراحتی روی نیمکت نشست. شماره ۷۷ انتظار داشت تا آخر این مسابقه حساس در زمین باشد و به تیم خودش برای شکست الهلال عربستان کمک کند. البته نظر برانکو چیز دیگری است. مرد کروات که فوتبال محسن مسلمان را به زعم اغلب کارشناسان احیا کرد، حالا به او به چشم اولین تعویض نگاه می‌کند!

اگر فصل گذشته سرمربی پرسپولیس، سروش رفیعی را در پست دلخواه محسن مسلمان و هافبک تهاجمی می‌گذاشت و شماره ۷۷ را به عنوان وینگر به بازی می‌گرفت، حالا به فکر دیگری افتاده است.

بشار رسن، هافبک تهاجمی، ‌تکنیکی و جوان عراقی آماده و سرحال است و برانکو به او به چشم اولین تعویض خود در نیمه دوم نگاه می‌کند و بشار عراقی حوالی دقیقه ۶۰ به جای محسن مسلمان به زمین می‌رود و همین مسئله ذهن شماره ۷۷ را به خود مشغول کرده است. مسلمان که روزی در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی گفته بود سرش را برای برانکو می‌دهد، حالا با چالش بزرگی مواجه شده است.

از سوی دیگر مهدی طارمی دوست صمیمی مسلمان محروم شده و نمی‌تواند کنارش بازی کند و همه این‌ها دست به دست هم داده تا مهندس خیلی اعصاب نداشته باشد.

البته کیفیت فنی مسلمان خیلی تغییر نکرده و او توانسته تاکنون ۵ پاس گل بدهد. شماره ۷۷ هنوز مهندس و بهترین بازیساز پرسپولیس است ولی برانکو جوانی آماده به نام بشار رسن را هم در اختیار دارد و می‌خواهد از این خرید خود هم استفاده کند.

نظرات بینندگان