arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶

رد رشوه ۱۰ میلیون‌تومانی توسط مامور ناجا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، مقادیر زیادی کالای قاچاق با ارزشی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در شیراز کشف شد.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سردار «احمدعلی گودرزی» گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان از دپو کالای قاچاق در انباری واقع در یکی از محله های شهر شیراز مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

رد رشوه ۱۰ میلیون‌تومانی

گودرزی ادامه داد: مأموران پس از شناسایی مکان مورد نظر، با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان تعداد زیادی لوازم و کالای قاچاق و فاقد مدارک قانونی شامل ۶۰۴ دستگاه کولر گازی، ۳۲ دستگاه اجاق گاز، ۲۰۹ دستگاه یخچال، ۱۴۳ دستگاه لباسشویی، ۳۰ دستگاه آب سردکن و ۳۵ دستگاه ظرفشویی کشف کردند .

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان این‌که در این راستا یک نفر متهم شناسایی و دستگیر شد، افزود: ارزش کالای قاچاق کشف شده بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

گودرزی هم‌چنین گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان، رشوه ۱۰۰ میلیون ریالی متهمان را رد و مراتب را صورتجلسه کردند.

گودرزی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، از فعالیت چند نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و سه نفر را در حال بسته‌بندی کردن ۶۵ کیلوگرم ماری جوانا دستگیر کردن 

فرمانده انتظامی استان فارس یادآور شد: متهمان برای رهایی از چنگال قانون مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به عنوان رشوه پیشنهاد دادند که مأموران صحیح‌العمل ضمن رد آن، مراتب را صورتجلسه کرده و با تشکیل پرونده متهمان به مرجع قضایی معرفی شده‌اند.

نظرات بینندگان