arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۶

مشکلات وزارت نیرو با حضور اردکانیان حل خواهد شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جمالی گفت: قطعا مشکلات باقیمانده وزارت نیرو با حضور اردکانیان حل خواهد شدو در این راستا دولت و مجلس نیز باید کمک کنند.

منوچهر جمالی نماینده مردم رودبار در مجلس در گفت و گو با ایلنا با بیان اینکه وزارت نیرو یکی از مهمترین وزازرتخانه های کشور بوده و لازم است که حتما کسی در راس این وزارتخانه باشد که توان انجام کار در درجه بالا داشته باشد، اظهار داشت: در حال حاضر در موضع آب تنها نگاه منطقه ای، ناحیه ای و کشوری کافی نیست بلکه باید نگاه بین المللی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مسئله آب موضوعی است که در تمام دنیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه توجه ها را به خود معطوف داشته، به انتخاب دکتر اردکانیان برای تصدی پست وزارت نیرو اشاره و تصریح کرد: ایشان با تجربه و عالم و فردی است که در داخل کشور و هم در دنیا اعتبار بالایی داشته و در سطح سازمان ملل چهره ای مطرح است و به خوبی می تواند از عهده این مسئولیت سنگین بر آید.

جمالی تاکید کرد: قطعا مشکلات باقیمانده وزارت نیرو با حضور اردکانیان حل خواهد شدو در این راستا دولت و مجلس نیز باید کمک کنند.

وی یادآور شد: در حال حاضر موضوع اقتصاد و اشتغال مهمترین موضوعات مبتلا به کشور هستند اما موضوع آب مهمترین نکته ای است که همه باید نسبت به حل این معضل اتفاق نظر داشته و با دقت عمل کنیم.

نظرات بینندگان