arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۶

نجات مرد سقوط کرده در کوه های کهگیلویه و بویراحمد +تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس مرکز اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد از سقوط مرد 58 ساله‌ای از ارتفاعات کوه‌های صعب‌العبور باشت خبر داد.

به گزارش ایسنا، « جلال پوران‌فرد» با بیان این‌که این حادثه در ساعت 20 و دوازده دقیقه بعد از ظهر روز سه شنبه(25مهرماه 96) رخ داد، گفت: در این سانحه یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاع دچار ترومای شدید شده بود .

نجات مرد سقوط کرده در کوه های کهگیلویه و بویراحمد +تصاویر

رئیس مرکز اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در پی اعلام به مرکز پیام باشت بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه جاده ای شادگان به محل اعزام شد .

پوران‌فرد تصریح کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن محل حادثه تکنسین اعزامی به مدت 2 ساعت و 30 دقیقه با کوله‌باری از تجهیزات و وسایل پزشکی خود را به محل حادثه رساندند .

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تکنسین‌های تلاشگر، مصدوم را که از ناحیه ساق پا دچار شکستگی باز و خونریزی شدید شده بود بعد از اقدامات درمانی اولیه و حمل با تخته پشتی بلند، پس از چهار ساعت حمل مصدوم در شب سیاه در ساعت 5 صبح به بیمارستان گچساران انتقال دادند.

واژگونی خودروی تیبا 4 مصدوم برجای گذاشت

جلال پوران‌فرد، رئیس مرکزحوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد هم‌چنین از مصدوم شدن چهار نفر از سرنشینان خودروی تیبای واژگون شده در مسیر دوگنبدان به خیرآباد(گردنه لیشتر) خبر داد .

نجات مرد سقوط کرده در کوه های کهگیلویه و بویراحمد +تصاویر

وی با بیان این‌که این حادثه در ساعت 13 و بیست و چهار دقیقه بعدازظهر امروز(26 مهرماه 96) رخ داد گفت: متأسفانه در این سانحه چهار نفر مصدوم شدند .

پورانفرد افزود: در پی اعلام به مرکز پیام 115 بهبهان بلافاصله دو دستگاه آمبولانس یکی از اورژانس جاده‌ای خیرآباد و دیگری از پایگاه هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند .

وی خاطرنشان کرد: مصدومان توسط تکنسین‌های اعزامی در محل حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی دو نفر توسط آمبولانس 115 و دو نفر توسط هلال‌احمر به بیمارستان شهید رجایی گچساران انتقال داده شدند.

نظرات بینندگان