arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۶
خلیل آبادی، عضو شورای شهر تهران، در گفت و گو با «انتخاب»:

گروهی در مجلس به دنبال بررسی مجدد موضوع املاک نجومی هستند/ یکبار برای همیشه باید تکیف این املاک مشخص شود/ در گذشته، لابی شورا و شهرداری مانع از تحقیق و تفحص شد

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نمی توان نقش و سهم شورای شهر تهران گذشته را در بروز املاک نجومی نادیده گرفت، گفت: گروهی در مجلس به دنبال این هستند که مجددا طرح تحقیق و تقحص از املاک نجومی مطرح شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

لابی شورا و شهرداری مانع از تحقیق و تفحص شد/ گروهی در مجلس به دنبال شفاف سازی درباره املاک نجومی

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نمی توان نقش و سهم شورای شهر تهران گذشته را در بروز املاک نجومی نادیده گرفت، گفت: گروهی در مجلس به دنبال این هستند که مجددا طرح تحقیق و تقحص از املاک نجومی مطرح شود.

حسن خلیل آبادی در گفت و گو با خبرنگار سرویس شهری «انتخاب»، با بیان اینکه هنوز درباره املاک نجومی شهرداری تهران گزارشی به ما ارائه نشده است، تاکید کرد: چند نفراز نمایندگان مجلس با جدیت به دنبال این هستند تا مجددا طرح تحقیق و تفحص را از شهرداری تهران برای املاک نجومی به صحن مجلس ببرند.

وی با بیان اینکه هنوز املاک نجومی شفاف نیست به همین دلیل شهردار تهران به این مساله اشاره کرده است، افزود: به پرونده املاک نجومی رسیدگی دقیقی صورت نگرفت و شفاف نیست، به همین دلیل است که مجددا گروهی در مجلس به دنبال این هستند تا رسیدگی به پرونده املاک نجومی مطرح شود. املاکی به صورت غیرقانونی به افرادی واگذار شده است، این املاک باید به صورت حقوقی و قانونی مورد بررسی قرار گیرد.

خلیل آبادی در پاسخ به اینکه با توجه به اینکه نماینده های مجلس تغییری نکرده اند، اقبال رای آوردن طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران چه میزان است، اظهار کرد: لابی هایی وجود داشت که مانع شد اما باید به این موضوع توجه کنیم که در حال حاضر شورا و شهرداری تغییر یافته است.

وی در پاسخ به اینکه پس لابی شهرداری و شورا مانع از تحقیق و تفحص در سال گذشته شد، اعلام کرد: شاید لابی شورا و شهرداری مانع شد اما یکبار برای همیشه باید تکیف املاک نجومی مشخص شود که چه کسانی از املاک نجومی استفاده کردند و چرا این تخلف صورت گرفته است.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: شورای شهر تهران در رخ دادن این حادثه نقش دارد، زیرا نقش نظارتی اش را به خوبی انجام نداده و کوتاهی داشته است.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید

        

نظرات بینندگان