arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶

«آقا دوربینی» بازیگر فیلم سعید سهیلی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتشار فیلمی که در آن حجت الاسلام محسن قرائتی فردی به نام آقای دوربینی را از محفلش اخراج میکند با واکنشهای فراوانی در فضای مجازی روبرو شده و حتی عزت الله ضرغامی رییس سابق صداوسیما از جانب قرائتی در این باره عذرخواهی کرده است.

به گزارش انتخاب، سعید سهیلی کارگردانی که کمدیهای «گشت ارشاد» را در کارنامه دارد واکنش جالبی به اخراج آقای دوربینی نشان داده و آن هم دعوت از دوربینی برای ایفای نقش در فیلم تازه اش! با احتساب آن که سهیلی مترصد تولید فیلم «ژن خوک» است هیچ بعید نیست که آقای دوربینی بازیگر این فیلم شود.

«آقا دوربینی» بازیگر فیلم سعید سهیلی

سهیلی نوشته است: آقاي قرائتي پرخاش ممنوع ، با خشم فرموديد كه اين آقا را بيرون كنيد… چرا كه حواس مرا پرت ميكند ، يك لحظه حواس پرتي و اين همه عصبيت؟!!! پس ما چه كني ؟ مردم چه بگويند بابت سالهايي كه شما و امثال شما حواسشان را پرت كرده ايد؟ اگر شما پير و حواستان پرت شده و اوايل انقلاب را از ياد برده ايد، مردم حواسشان جمع است و خوب به ياد دارند، سالهايي كه شما بيشتر از ايشان عشق دوربين بودي ، اگر الان نيستيد چون ميليون ساعت فيلم از شما ضبط و پخش شده، بايدم كه از دوربين سير شويد… همانطور كه ما از چهره شما سير شده ايم، شما با پرخاش ايشان را به پشت دوربين ، به زير پايه دوربين تبعيد، اما من با مهر و افتخار ايشان را براي اولين فيلمم به جلوي دوربين دعوت و به اين دعوت مباهات ميكنم. دوباره تكرار ميكنم؛ خشم و پرخاش ممنوع!

نظرات بینندگان