arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶

توضیح شهرداری تهران درباره یک مراسم ترحیم در پارک ساعی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیرو درج خبری در برخی از رسانه‌ها در خصوص یک مراسم ترحیم در سرای محله پارک ساعی، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران توضیحی منتشر کرد.

در این توضیح آمده است:جمعی با مراجعه به سرای محله پارک ساعی خواستار برگزاری مراسم ترحیم یکی از همکاران خود در این محل می‌شوند که طبق مقررات و عرف جاری در این اماکن، به شرط رعایت اصول و مقررات اجازه این مراسم از سوی سرای محله داده می‌شود.

روز پنجشنبه 20 مهر، با شروع سخنرانی، ناظر قانونی شهرداری در سرای محله پارک ساعی متوجه سخنان خلاف و حاشیه‌دار سخنران شده و سریعاً موضوع به اطلاع مراجع ذی صلاح می‌رسد، پس از کسب دستور در کمتر از پنج دقیقه، سیستم صوتی قطع می‌شود.

در ادامه، این اقدام با اعتراض شرکت کنندگان در مراسم همراه می‌شود و این افراد پس از قطع برق کل سرای محله توسط مسئولین و اطلاع از درخواست سرای محله برای حضور عوامل نیروی انتظامی، همگی محل را ترک می‌کنند و موضوع بدون هیچ گونه حاشیه و درگیری خاتمه پیدا می‌کند.

متاسفانه برخی از رسانه‌ها، موضوعی چنین کم اهمیت که در سرای محله یکی از نواحی اتفاق افتاده و سریعاً با واکنش مناسب و قانونی نیز مواجه شده را در سطح ملی مطرح کرده‌اند و این کار نتیجه‌ای جز برجسته‌سازی برخی گروه‌های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی و چهره‌سازی برخی افراد که حتی نام آن‌ها برای مردم نیز آشنا نیست، نداشت.

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با استقبال از فضای نقد، این رسانه‌ها را به رعایت اخلاق اسلامی و حرفه‌ای دعوت می‌کند.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید

        

نظرات بینندگان