arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶

مشاور سابق ترامپ:‌ سفارت آمریکا به قدس منتقل می‌شود

مشاور سابق ترامپ می‌گوید که رئیس‌جمهور آمریکا احتمالاً این هفته علاوه بر تروریستی اعلام کردن گروه اخوان‌المسلمین، سفارت کشورش را نیز به قدس اشغالی منتقل می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، «استیو بنن» مشاور سابق «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که مدتی بعنوان استراتژیست کاخ سفید با وی همکاری کرد، از احتمال انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی در هفته جاری خبر داد.

بر اساس گزارش هاآرتص، بنن که هفته گذشته در اجتماع یک گروه دست‌راستی در واشنگتن سخن می‌گفت، گفت که ترامپ احتمالاً هفته جاری تصمیم خود برای انتقال سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی از تل‌آویو به قدس اشغالی را رسانه‌ای خواهد کرد.

استیو این گمانه‌زنی را در خلال سخن گفتن از موفقیت‌های مسیحیان راست‌گرای آمریکا از زمان ورود ترامپ به کاخ سفید مطرح کرد و گفت که احتمالاً رئیس جمهور آمریکا، علاوه بر انتقال سفارت به قدس اشغالی، گروه اخوان‌المسلمین را نیز به عنوان یک گروه تروریستی اعلام خواهد کرد.

این گمانه‌زنی مشاور سابق ترامپ در حالی مطرح شده که رئیس‌جمهور آمریکا هفته گذشته از تعلیق برنامه انتقال سفارت کشورش به قدس اشغالی برای دادن شانسی دیگر به گفت‌ؤگوهای سازش، خبر داده بود.

انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی، یکی از قول‌های انتخاباتی دونالد ترامپ بود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان