arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶

واکنش تراکتورسازی به محرومیت آغاسی و کیانی/ عواقب یک شوخی بچه‌گانه

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دشمنان بیرونی به دنبال از بین بردن تمرکز و آرامش ما بودند. یک شوخی بچه‌گانه موجب مصدومیت آغاسی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واکنش تراکتورسازی به محرومیت آغاسی و کیانی/ عواقب یک شوخی بچه‌گانه 
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دشمنان بیرونی به دنبال از بین بردن تمرکز و آرامش ما بودند. یک شوخی بچه‌گانه موجب مصدومیت آغاسی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از باشگاه تراکتورسازی، کاظم محمودی با تکذیب اخبار و شایعاتی که در روزهای گذشته پیرامون این تیم مطرح شده اظهار کرد: برخی دشمنان بیرونی به دنبال از بین بردن تمرکز و آرامش ما در آستانه دیدار با پارس جنوبی بودند. مقابل پارس جنوبی جم شاهد بازی خوبی از سوی دو طرف بودیم و تیم ما که هر هفته نسبت به بازی قبل عملکرد بهتری از خود نمایش می‌دهد، می‌توانست برنده این مسابقه باشد. تمام تلاش ما این بود که حواشی و اخبار نادرستی که روز جمعه در رسانه‌ها مطرح شد تمرکز و آرامش تیم را نگیرد.

سرپرست تیم تراکتورسازی پیرامون مسائل مطرح‌شده در مورد تمرین تیم و درگیری دو بازیکن خاطرنشان کرد: اولاً این مساله مربوط به تمرین روز چهارشنبه می‌شود که تنها حاصل یک شوخی ساده بین بازیکنان تیم بود و البته نباید شوخی‌ها منجر به چنین اتفاقات نامناسبی شود. بسیاری از مسائلی که در رسانه‌ها در این خصوص مطرح‌شده صحت نداشت و هیچ درگیری و نزاعی در کار نبوده بلکه تنها یک شوخی نامناسب و بچه‌گانه موجب مصدومیت آغاسی شد که البته با توجه به زیاده‌روی‌های صورت گرفته در این‌گونه رفتارها به هر دو بازیکن تذکر جدی داده شد.

سرپرست تیم تراکتورسازی گفت: در تیم ما جو بسیار خوب و نزدیکی بین بازیکنان باتجربه و جوان وجود دارد که در برخی موارد منجر به شوخی‌های بیش از حد می‌شود و می‌تواند یک شوخی نامناسب چنین اتفاقات و حاشیه‌هایی را به همراه داشته باشد اما انتشار اخبار نادرست و کذب در خصوص یک اتفاق که به هیچ عنوان جدی نبوده، قطعاً اقدامی حرفه‌ای و اخلاقی نیست.

وی تأکید کرد: من فکر می‌کنم بدخواهان و دشمنان تراکتورسازی به دنبال سوءاستفاده از این فرصت برای ضربه زدن به تیم هستند ولی تردید نداشته باشید که هرگز این اتفاق نخواهد افتاد چرا که بین اعضای تیم هیچ اختلافی وجود ندارد و این‌گونه حواشی جزئی را نیز به‌خوبی مدیریت خواهیم کرد.

محمودی درباره عدم موضع‌گیری اعضا و مسئولان تیم پیرامون این مساله گفت: دیروز پس از انتشار این خبر طبیعتاً نباید موضعی در این راستا خصوص می‌دادیم چرا که درگیر بازی حساس مقابل پارس جم بودیم و تمام تلاشمان را کردیم تا تمرکز تیم در روز مسابقه تحت تأثیر چنین حواشی قرار نگیرد. بعد از بازی بررسی‌های لازم در این خصوص صورت گرفت و در صورت نیاز کمیته انضباطی باشگاه در این خصوص تشکیل جلسه خواهد داد.
نظرات بینندگان