arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۷ - ۲۰ مهر ۱۳۹۶

مدیرعامل بانک رفاه:اصلاح نظام بانکی به صورت مستمر از سوی رئیس جمهوری مطرح شده

این تأکید نشان دهنده این است که نظام بانکی ابزار و اهرم اصلی دولت در رشد و توسعه اقتصادی، توسعه اشتغال و اشتغالزایی، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع فقر و نابرابری است. بنابراین لازم است از فرصت پیش آمده نهایت بهره برداری را داشته باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر عامل بانک رفاه گفت: یکی از مهم ترین برنامه های دولت دوازدهم طرح اصلاح نظام بانکی است که به صورت مستمر از سوی رئیس جمهوری مطرح شده است.
 
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه؛ دکتر محمد علی سهمانی در دومین همایش سراسری مدیران صف و ستاد این بانک در سال جاری، ضمن تشریح طرح اصلاح نظام بانکی، افزود: اینکه بحث طرح اصلاح نظام بانکی توسط شخص اول قوه مجریه مطرح شده و تأکید ویژه ای بر آن است، فرصت ویژه و مطلوبی را پیش روی نظام بانکی قرار می دهد و این نشان دهنده اهمیت و نقش حیاتی نظام بانکی است.

مدیر عامل بانک رفاه گفت: این تأکید نشان دهنده این است که نظام بانکی ابزار و اهرم اصلی دولت در رشد و توسعه اقتصادی، توسعه اشتغال و اشتغالزایی، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع فقر و نابرابری است. بنابراین لازم است از فرصت پیش آمده نهایت بهره برداری را داشته باشیم.

دکتر سهمانی بحث فروش اموال مازاد، فاصله گرفتن بانک ها از فعالیت های بنگاه داری، تقویت اعتبار سنجی در بانک ها، بین المللی شدن بیش از پیش بانک ها، ارتقای کیفیت خدمات رسانی، تامین رضایت ذی نفعان و مهم تر از همه اینها نقش نظام بانکی در روان سازی جریان تولید را به عنوان محورهای مهم اصلاح نظام بانکی برشمرد.
نظرات بینندگان