arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۶

تغییر نام نوکمپ به خاطر مسی؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نشریه دیلی میل مدعی شد که این احتمال وجود دارد بارسا برای تامین مالی تمدید قرارداد مسی، نام نوکمپ را عوض کند.

به گزارش انتخاب، بارسا در تلاش است تا قرارداد مسی را که در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد تمدید کند. در حال حاضر طبق ادعای بارسا روند تمدید قرارداد به اتمام رسیده و تنها امضا مسی باقی مانده؛ ولی برخی منابع معتقدند بارسا بیش از حد به موضوع خوشبین است و تمدید قرارداد مسی پیچیدگی های دیگری نیز دارد.پس از جدایی نیمار، مسی از وضعیت تیم به مدیران ابراز نارضایتی کرده بود؛ ولی آبی اناری ها فصل را بسیار خوب آغاز کردند و با کسب پیروزی در هر هفت دیدار خود، با هفت امتیاز نسبت به بارسا صدرنشین هستند.

تغییر نام نوکمپ به خاطر مسی؟

آبی اناری ها قصد دارند حقوق مسی را به ۵۰۰ هزار پوند در هفته افزایش دهند و برای اینکه امکان مالی چنین کاری را داشته باشند، قصد دارند نام ورزشگاه را برای مدتی به یک کمپانی واگذار کنند و در ازایش، حقوق مسی را تامین کنند.

مسی همچنین برای تمدید قرارداد جدید، رقمی بین ۷۹ تا ۸۵ میلیون پوند، جدا از حقوقی که دریافت می‌کند، می‌خواهد و بارسا کار سختی در تامین این هزینه خواهد داشت.

گفته می‌شود نام ورزشگاه نوکمپ با قراردادی ۲۵ ساله و با دریافت ۱۷۹ میلیون پوند تغییر خواهد کرد. حال باید دید که چه کمپانی‌هایی برای این کار پا به میان خواهند گذاشت و نام ورزشگاه را به نام خود تغییر می‌دهند.
برچسب ها: لیونل مسی ، بارسلونا
نظرات بینندگان