arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۶

علی کریمی گزینه سرمربیگری پاس شد

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: با 10 گزینه مطرح برای سرمربیگری تیم پاس مذاکره داشته ایم ضمن اینکه علی کریمی ملی پوش سابق فوتبال کشورمان نیز مدنظر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی کریمی گزینه سرمربیگری پاس شد 
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: با 10 گزینه مطرح برای سرمربیگری تیم پاس مذاکره داشته ایم ضمن اینکه علی کریمی ملی پوش سابق فوتبال کشورمان نیز مدنظر است.

محمدتقی رحیمی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: علی کریمی را جزو نوابغ فوتبال کشور می دانیم که از علم و تجربه لازم برخوردار است و مذاکره رسمی با وی نیز در حال انجام است اما در مجموع تصمیم قطعی در خصوص انتخاب سرمربی جدید گرفته نشده است.

وی اضافه کرد: البته گزینه های دیگر را نیز مدنظر داریم و به دور از هیجان و احساس کاذب فوتبال نسبت به انتخاب فرد برتر تصمیم گیری می کنیم.

رحیمی بیان کرد: 10 گزینه مدنظر تیم مدیریتی باشگاه را وارد مذاکره شده ایم و در نهایت شرایط آنها را با اعضای هیات مدیره باشگاه در میان خواهیم گذاشت تا گزینه منتخب در نهایت به عنوان سرمربی جدید پاس معرفی شود.

مدیرعامل باشگاه پاس با تاکید بر اینکه در انتخاب سرمربی جدید خیلی از دلال های فوتبالی اصرار بر انتخاب گزینه معرفی شده خود داشته اند، گفت: باشگاه پاس بدون واسطه با گزینه های مدنظر خود وارد گفت و گو شده و اصرار این آقایان اهمیتی برای ما ندارد.

وی افزود: سرمربی پاس باید در حد و اندازه نام و نشان این تیم باشد و سکان این تیم را به فردی می سپاریم که مشکل گشای شرایط تیم باشد.

وی یادآور شد: در انتخاب سرمربی جدید تلاش شبانه روزی را انجام می دهیم و با وسواس خاص نسبت به سوابق گزینه ها و نیز جایگاه فعلی آنها، در نهایت تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال بازیکنان خوبی را جذب کرده ایم که در کنار یک کادر فنی مجرب با سرمربی با دانش می توانند مسیر صعود را هموار سازند.

وی افزود: باشگاه پاس از هیچ تلاشی برای فراهم کردن امکانات مناسب و حمایت لازم از تیم کوتاهی نکرده و در تجهیز امکانات مورد نیاز تیم از خیلی از باشگاه های لیگ 2 جلوتر هستیم.

تیم پاس هم اینک در لیگ دسته 2 فوتبال کشور حضور دارد.

پاسی ها پس از باخت 2 بر یک مقابل شهرداری فومن در هفته ششم لیگ دسته 2 فوتبال کشور با استعفای عباس سرخاب روبه رو شدند و هم اکنون به دنبال انتخاب سرمربی جدید هستند.
نظرات بینندگان