arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۶

تکذیب ادعای توقف جذب، پذیرش و ساماندهی متکدیان

فرماندار تهران با اشاره به آنچه "اظهار نظر افراد غیر مسوول در خصوص توقف طرح قانونی ساماندهی متکدیان در سنین مختلف خوانده" گفت : ادعای توقف جذب، پذیرش و ساماندهی کذب و بی اساس است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 تکذیب ادعای توقف جذب، پذیرش و ساماندهی متکدیان
معاون استاندار و فرماندار تهران روز چهار شنبه با اشاره به آنچه "اظهار نظر افراد غیر مسوول در خصوص توقف طرح قانونی ساماندهی متکدیان در سنین مختلف خوانده" گفت : ادعای توقف جذب، پذیرش و ساماندهی کذب و بی اساس است.
 
به گزارش سرویس شهری انتخاب، عیسی فرهادی  با یادآوری اینکه این طرح بر اساس قانون شورای اجتماعی کشور به مرحله اجرا درآمده است تصریح کرد: جمع آوری متکدیان در سنین مختلف از سطح شهر تهران ادامه دارد و این امر متوقف نشده است.

رئیس قرارگاه فوریت های اجتماعی شهر تهران  اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل شورای اجتماعی کشور ، قرارگاه فوریت های اجتماعی شهر تهران با محوریت فرمانداری تهران موظف است که این طرح را تا بر طرف شدن این آسیب اجتماعی به نحو مطلوب و مقتضی دنبال کند.
فرهادی یادآور شد: متاسفانه اخیرا افرادی غیر مسوول در  مصاحبه هایی در خصوص توقف قانون ساماندهی متکدیان در سنین مختلف صحبت کرده اند که خلاف قانون است .

وی افزود : قرارگاه فوریت های اجتماعی شهر تهران از همکاری و همراهی شهروندان تهرانی در خصوص جمع آوری متکدیان نهایت تشکر را دارد .

فرهادی ایر از امیدواری کرد که با ادامه همکاری مردم،  جمع آوری متکدیان بر اساس مصوبه شورای اجتماعی کشور به سر منزل مقصود برسد.

فرهادی در پایان یادآور شد این قانون با حمایت دستگاه قضایی، نیروی انتظامی ، بهزیستی، شهرداری ، دانشگاه های علوم پزشکی و بقیه دستگاههای عضو  قرارگاه فوریت های اجتماعی شهر تهران در حال اجراست.
 
اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید
      
برچسب ها: فرهادی ، متکدیان
نظرات بینندگان