arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۴ - ۱۹ مهر ۱۳۹۶
نایب‌رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با «انتخاب»:

شهرداری قالیباف بیش از درآمد شهر، هزینه کرده؛ اگر عمدی هم نباشد دست‌کم اخلاقی نبود/ آماری از تراکم های سیار وجود ندارد

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیریت گذشته شهرداری بیش از میزان درآمد کسب کرده، هزینه کرده است، تاکید کرد: رفتار مدیران گذشته شهر اخلاقی نبوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قالیباف بیش از درآمد شهر، هزینه کرده/ آماری از تراکم های سیار شهر وجود ندارد 
نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیریت گذشته شهرداری بیش از میزان درآمد کسب کرده، هزینه کرده است، تاکید کرد: رفتار مدیران گذشته شهر اخلاقی نبوده است.
 
امینی در گفت و گو با خبرنگار سرویس شهری «انتخاب» با بیان اینکه شهرداری تهران در نیمه دوم امسال با مشکلات متعددی از جمله مباحث مالی مواجه است، گفت: از آنجا که قراربود مسئولیت اداره شهر به مدیریت جدید واگذار شود، نباید آقایان بیش از درآمدهای کسب شده، هزینه می کردند. اخلاق حکم می کرد که درآمد و هزینه ها مدیریت می شدند تا تنها 50 درصد بودجه هزینه شود.
 
وی با بیان اینکه وضعیت به گونه ای است که خزانه برای پرداخت حقوق کارکنان با مشکل مواجه است، در پاسخ به این پرسش که آیا عمدی در این نوع مدیریت وجود داشته، اعلام کرد: حتی اگر عمدی نباشد، اما اخلاقی نبود. سومدیریت شده است زیرا وقتی قرار است شش ماه بعد از سال مسئولیت به افراد دیگری واگذار شود نباید بیش از 50 درصد از بودجه را هزینه کرد.
 
نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در مدیریت گذشته تراکم های سیار و شناور زیادی صادر شده که آمار آن نیز مشخص نیست، تاکید کرد: تخلفاتی در بخش صدور هولوگرام وجود داشت که خوشبختانه مدیریت مانع از آن شده است اما منابع درآمدی شهرداری به دلیل شیوه مدیریت در گذشته محدود شده است.
 
وی تاکید کرد: امیدوارم دولت از محل اعتبارات قانونی به مدیریت جدید شهر کمک کند البته باید به دنبال درآمدهای پایدار برای شهر بود.
 
اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید
       
نظرات بینندگان