arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۸ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶
امانی، عضو شورای شهر تهران، در گفتگو با «انتخاب»؛

مجلس نباید مانع از اجرای طرح تحقیق و تفحص از شهرداری می شد / تهران با بحران مالی مواجه است

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیریت جدید شهری از بحران های مالی شهر تهران اطلاع داشتند، گفت: معتقدیم شهردار تهران توانایی عبور از این بحران را دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیریت جدید شهری از بحران های مالی شهر تهران اطلاع داشتند، گفت: معتقدیم شهردار تهران توانایی عبور از این بحران را دارد.

شهربانو امانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس شهری «انتخاب» درباره بحران مالی شهرداری تهران در شش ماهه دوم امسال با بیان اینکه شهردار جدید از مدیران توانمند و با تجربه است، تاکید کرد: بدون شک با صرفه جویی در بخش های مختلف می توان نیمه دوم امسال را با وجود مشکلات و بحران‌های مالی مدیریت کرد.

وی با استناد به گزارش عملکرد شهرداری تهران گفت: هزینه های اداره شهر رقمی بیشتری از درآمدها دارد و با توجه به بدهی انباشت شده قطعا شهرداری با چالش مواجه می شود، از این رو در دو فوریتی از شهردار تهران خواستیم تا گزارش دقیقی از وضعیت مالی شهر در راستای شفاف سازی و شفافیت به مردم و شورا ارائه دهد.

وی با بیان اینکه شهردار تهران از مشکلات تحویل گرفته شهر با خبر است و می تواند وضعیت را مدیریت کند، تاکید کرد: معتقدم با کمک شهروندان می شود از این گذرگاه سخت و بحران مالی عبور کرد. مشابه شهر تهران در دنیا با هزینه و نیروی انسانی کمتری اداره می شود ما نیز می توانیم با پافشاری در برنامه محور بودن مدیریت شهر از سد مشکلات عبور کنیم.

امانی اضافه کرد: فردمحور بودن مدیریت شهر به جای برنامه محور موجب شده تا شهر تهران با چالش های کنونی از جمله مباحث مالی مواجه شود. بدون شک اگر با طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از سوی مجلس با مخالفت مواجه نمی شد امروز بسیاری از مسایل شفاف شده بود.

وی افزود: مازاد نیروی انسانی موجود در شهرداری تهران مساله ای است که باید با دقت نظری بیشتری نسبت به آن تصمیم گیری شود.
نظرات بینندگان