arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶

اژه ای: در بحث محدودیت های رئیس دولت اصلاحات، دادستان ویژه روحانیت تکذیب نکرده / دستور گذشته در مورد محدودیت ها باز هم صادر و تمدید شده است

سخنگوی قوه‌قضاییه درباره شایعات مبنی بر وضع محدودیت جدید برای رئیس دولت اصلاحات گفت: اقدام جدیدی صورت نگرفته و همان محدودیت‌های قبلی بوده که هر چندوقت یکبار نامه‌ای به ضابطان داده می شد و همین دستور گذشته باز هم صادر و تمدید شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی قوه‌قضاییه درباره برخی اخبار مبنی بر وضع محدودیت جدید برای رئیس دولت اصلاحات گفت: اقدام جدیدی صورت نگرفته و همان محدودیت‌های قبلی بوده که هر چندوقت یکبار نامه‌ای به ضابطان داده می شد و همین دستور گذشته باز هم صادر و تمدید شده است.

به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در ادامه نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر دستگیری یکی از مسئولان در سفارت یکی از کشورهای اروپایی گفت: اخیرا چیزی نشنیدم. یک فردی بود که قبلا دستیگر شده بود که حکم هم صادر شد و حکمی هم که صادر شده شامل حبس و شلاق است.

سخنگوی قوه‌قضاییه در پاسخ به سوال دیگری درباره پرونده فریدون گفت: هنوز کیفرخواست صادر نشده و فردی که فراری بود، کماکان فراری است.

محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوال دیگری درباره اعمال محدودیت جدید برای رییس دولت اصلاحات گفت: دادستان ویژه روحانیت تکذیب نکرده و گفته محدودیت ها مثل سابق و تصویب دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی است. اقدام جدیدی صورت نگرفته و همان محدودیت‌های قبلی بوده که هر چندوقت یکبار نامه‌ای به ضابطان داده می شد و همین دستور گذشته باز هم صادر و تمدید شده است.
نظرات بینندگان