arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶

راهیابی دختر دارت‌انداز ایران به فینال قهرمانی جهان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
راهیابی دختر دارت‌انداز ایران به فینال قهرمانی جهان 
«دنیز هشتبران» در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی رقابت های جهانی دارت در ژاپن با غلبه بر حریف ترکیه ای خود به فینال راه یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، هشتبران امروز - پنجشنبه - در مرحله نیمه نهایی مسابقات انفرادی دختران با نتیجه 5 بر 2 «امینه دورسان» از ترکیه را مغلوب کرد و مقتدرانه به فینال راه یافت.
 
این بانوی دارت انداز ایران با رکوردی تاریخی به فینال رسید چرا که با 6 پیروزی پیاپی مقابل نمایندگان سوئد، آلمان، کانادا، ایرلند، روسیه و هلند به این مهم دست یافت و برای کسب مدال طلا به مصاف «کتی شلدون» از ایرلند خواهد رفت که در مرحله گروهی 4 بر یک مقابل هشتبران شکست خورده بود.
 
این در حالی است که «دنیز هشتبران» به همراه «مهشاد عوض زاده» جواز حضور در دیدار نهایی دوبل دختران را هم بدست آورده است و یک مدال طلای دیگر نیز در انتظار این دو دختر غیرتمند کشورمان است. آنها در فینال با تیم قدرتمند هلند روبرو خواهند شد که در مرحله گروهی مغلوب تیم کشورمان شده است.
 
همچنین امروز عوض زاده در بخش انفرادی دختران و تیم دوبل پسران متشکل از «امیر علی میرزایی» و «ایلیا خوشنودی» به عنوان پنجم جهان دست یافتند.
 
روز گذشته هم «امیر علی میرزایی» در بخش انفرادی پسران به مدال ارزشمند برنز در رده جوانان دست یافت.
 
تیم ملی دارت جوانان ایران با 4 دارت انداز در این رقابتها شرکت کرده است.
رقابت های جهانی دارت روزهای 12 تا 15 مهر ماه در شهر کوبه ژاپن برگزار می شود.
نظرات بینندگان