arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶

دیدار جمعی از مسئولان با خانواده جوان مقتول مهابادی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیدار جمعی از مسئولان با خانواده جوان مقتول مهابادیمسئولان مهاباد در دیدار با خانواده جوان مقتول مهابادی ضمن تسلیت و همدردی با خانواده مرحوم ، بر اجرای عدالت در این خصوص تاکید کردند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم صادق برمکی ، اظهار کرد :پیگیری و بررسی پرونده با ذکاوت نیروهای انتظامی و پیگیری مجدانه حوزه قضایی و دادستانی ، روند بسیار خوبی را طی کرده است .

شجاعی افزود : باتوجه به مستندات و شواهد موجود و دستور اکید مقام قضایی جهت تسریع در پرونده ، مطمئنا در آینده نزدیک شاهد اجرای عدالت خواهیم بود .

امام جمعه مهاباد هم ضمن دلجوئی با خانواده مرحوم و تقدیر از حوزه قضائی شهرستان گفت : حفظ آرامش و خویشتنداری خانواده در پیگیری و رسیدگی به این پرونده کمک می کند .

خانواده مرحوم صادق برمکی هم ضمن تشکر از ابراز همدردی و همراهی شهروندان و قدردانی از فرماندار ، امام جمعه ، نیروهای انتظامی و دستگاه قضائی شهرستان ابراز امیدواری کردند با هوشیاری و درایت شهروندان و به دور از هرگونه ابراز احساسات ، شاهد اجرای جدی و قاطعانه دستگاه قضائی باشیم .

خانواده برمکی درخواست کرد که باتوجه به حساسیت موضوع ، مسئولان در رسیدگی به پرونده تسریع کنند .
نظرات بینندگان