arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران: سیاست شهرداری دسترسی آزاد به اطلاعات است/ نشست خبري نجفی با اصحاب رسانه؛ به زودی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران: سیاست شهرداری دسترسی آزاد به اطلاعات استرئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با تأکید بر اینکه سیاست این مرکز تسهیل‌گری است، گفت: هدف ما اطلاع‌رسانی صحیح و به دور از غلو، جلوگیری از انحصار خبری و دسترسی آزاد همه رسانه‌ها به اطلاعات است چرا که دسترسی آزاد به اطلاعات سیاست اصولی شهرداری تهران است.

امين عارف‌نيا در نشست با دبيران شهري و اجتماعي رسانه‌ها، گفت: شهرداري تهران خود را موظف به پاسخگويي به رسانه‌ها مي‌داند و تلاش خواهد شد در يك فضاي تعاملي، اطلاع‌رساني صريح و شفاف به افكار عمومي در دستور كار قرار گيرد. مشاور شهردار تهران همچنين از برگزاري نخستين نشست خبري شهردار تهران با اصحاب رسانه در آينده نزديك خبر داد و گفت: اين نشست‌ها به‌صورت مستمر خواهد بود و همچنين برگزاري نشست خبري هفتگي با حضور يكي از معاونان شهردار در دستور كار مركز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري تهران است. وي در رابطه با درخواست برخي از رسانه‌ها براي تعيين يك سخنگو براي شهرداري تهران، تصريح كرد: پيشنهادهايي در اين خصوص مطرح شده است اما هنوز هيچ تصميمي براي انتخاب سخنگو براي شهرداري تهران اتخاذ نشده است.

عارف‌نيا با اعلام اينكه مركز ارتباطات شهرداري تهران به‌دنبال تسهيل ارتباط اصحاب رسانه با واحدهاي ذيربط است گفت: سياست شهرداري تهران رسانه‌داري و توسعه رسانه‌هاي شهرداري نيست بلكه معتقد به كاستن و محدود كردن ظرفيت‌هاي رسانه‌هاي كنوني نيز هستيم. زيرا معتقديم در شرايط كنوني ايجاد رسانه جديد توفيقي حاصل نمي‌كند. رئيس مركز ارتباطات شهرداري تهران با بيان اينكه شهرداري تهران خود را در مقابل هيچ رسانه‌اي نمي‌بيند، اظهار داشت: مديريت شهري جديد تهران قائل به خط كشي‌هاي سياسي نيست و اين نگاه در برخورد با رسانه‌ها نيز حاكم خواهد بود و از منظر سياسي با اصحاب رسانه برخورد و تعامل نخواهيم داشت.

عارف‌نيا با تأكيد بر اينكه با وجود رسانه‌هاي وزين و معتبري كه امروز وجود دارد شهرداري تهران عملكرد خود را از اين طريق در معرض افكار عمومي قرار دهد، خاطرنشان كرد: تلاش خواهيم كرد ميزان پاسخگويي مديران شهرداري را به بالاترين سطح خود ارتقا دهيم.
 
اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید
  

نظرات بینندگان