arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶

پیگیری برای انتخاب شهردار گرگان/ ارائه برنامه نامزدها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عصر سه شنبه و با حضور 7 عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان ،نظرات و برنامه های نامزدهای تصدی پست شهرداری گرگان به بحث و بررسی گذاشته شد.

به گزارش ایرنا ، این جلسه درحالی با دستور کار استماع برنامه ها و نظرات نامزدهای تصاحب کرسی شهرداری برگزار شد که در ابتدا شش تن از نه عضو در سرسرای شورای گرگان حضور داشتند و در ادامه با حضور یافتن یک نفر دیگر تعداد اعضای حاضر در جلسه به 7 نفر افزیش یافت، ناصر گرزین و سعید رحیمی از غایبان بودند.
 
اعلان رزومه های مدیریتی نامزدها ،برنامه ها و ارائه طرح های تفصیلی در خصوص مدیریت شهری، توجه به مقوله جذب گردشگر، مدیریت فضای سبز و توجه به مراکز فرهنگی و تشویق شهروندان به حضور موثر در مدیریت شهری از مواردی بود که از سوی نامزدها بیان شد.
 
از مهمترین مباحث مطرح شده از سوی آنان می توان به اصلاح و بهبود مبلمان شهری ، فراهم کردن زیر ساخت های لازم برای جذب سرمایه گذار ،برون سپاری امور شهرداری ،توجه به فرصت وجود فرهنگ ها و اقوام در گرگان اشاره کرد.
 
در این جلسه ازچهار نامزدی که قرار بود به اعلان برنامه بپردازند صرفا دو نفر حاضر شدند که یکی از آنان بومی و دیگر از استان گیلان بود.
از نکات جالب این جلسه مطرح کردن سوال های بی پرده و صریح از سوی برخی از اعضای شورای شهر بود.
به گزارش ایرنا شهر افزون بر350 هزار نفری گرگان هم اینک با سرپرست اداره می شود.

ناصر گرزین ،محمد ابراهیم جرجانی ،علی اصغر یوسفی ،حمیدرضا اقا ملائی ،مهران کاظم نژاد تبریزی ،فائزه عبدالهی ،حسین ربیعی ،سعید رحیمی و سید محمد مرتضوی اعضای دوره پنجم شورای اسلامی گرگان هستند.
 
اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید
 
 
برچسب ها: گرگان ، شهردار ، شورای شهر
نظرات بینندگان