arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶

ادعای رئیس موساد: ایران هیچ‌گاه تا این حد به مرزهای‌ ما نزدیک نبوده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ادعای رئیس موساد: ایران هیچ‌گاه تا این حد به مرزهای‌ ما نزدیک نبودهرئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی گفت که ایران هیچ وقت تا این حد به مرزهای اراضی اشغالی در لبنان و سوریه نزدیک نبوده است.

به گزارش ایسنا، یوسی کوهن، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) در سخنانی در مقر موساد در کنار بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: اهداف موساد مشخص است، ایران همچنان آرمان خود را درباره دستیابی به توانمندی‌های هسته‌ای به میزان قابل توجهی حفظ کرده است تا به توانایی‌های هسته‌ای نظامی دست یابد.

به نوشته روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست، کوهن در ادامه به طرح ادعاهایی بی‌اساس علیه سیاست‌های منطقه‌ای ایران پرداخت و گفت: ایران به هدایت  نیروهای عملیاتی و نظامی در خاورمیانه ادامه داده و هیچ وقت تا این حد به مرزهای اسرائیل در لبنان و سوریه نزدیک نبوده است. تهران از حزب الله لبنان و حماس حمایت کرده و به انتقال سلاح‌های هوشمند پیشرفته به گروه‌های وابسته در منطقه ادامه می‌دهد.

وی همچنین گفت که موساد هر سال صدها و هزاران اقدام را در قلب کشورهای دشمن و هدف انجام می‌دهد.

کوهن با بیان اینکه سرویس جاسوسی رژیم متبوعش روی اولویت‌های امنیتی و سیاسی متمرکز است، گفت که ایران در راس این فهرست قرار دارد.
برچسب ها: موساد
نظرات بینندگان