arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۶

شهردار تهران: تجهیزات ایستگاه آتش نشانی بازار تهران به روز می شود

شهردار تهران همزمان با تاسوعای حسینی ضمن بازدید از بازار تهران، حضور در هیات های عزاداری و دیدار با آتش نشانان ایستگاه شماره هفت گفت: تجهیزات این ایستگاه آتش نشانی به روز می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 شهردار تهران همزمان با تاسوعای حسینی ضمن بازدید از بازار تهران، حضور در هیات های عزاداری و دیدار با آتش نشانان ایستگاه شماره هفت گفت: تجهیزات این ایستگاه آتش نشانی به روز می شود.

به گزارش انتخاب، محمدعلی نجفی با حضور در جمع آتش نشانان ایستگاه شماره هفت (ایستگاه آتش نشانی بازار) از نزدیک تجهیزات این ایستگاه را بررسی کرد.
 
شهردار تهران: تجهیزات ایستگاه آتش نشانی بازار تهران به روز می شود

وی با بیان اینکه طرح توسعه ایستگاه شماره هفت آتش نشانی که چندسالی است متوقف مانده است اجرایی خواهد شد، تاکید کرد: تجهیزات این ایستگاه نیز در آینده نه چندان دور به روز می شود.

نجفی با تاکید بر ضرورت نگاهی ویژه به ایمنی در قلب تهران به ویژه بازار گفت: شاهد حضور ساختمان های قدیمی، فرسوده و البته میراثی با ارزش در منطقه 12 هستیم که باید به ایمنی آنها بیش از پیش اهتمام ورزیده شود.

شهردار تهران با اشاره به ضرورت حفظ و حراست از ساختمان های تاریخی مرکز پایتخت افزود: یکی از دغدغه های مهم کسبه و مردم بازار توجه به ایمنی و حفاظت از این ساختمان هاست که قطعا مدیریت شهری نیز به این موضوع نگاه ویژه خواهد داشت.

نجفی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم امسال شهرداران مناطق و نواحی موظف شده اند که به تمامی هیات ها در مناطق 22 گانه سربزنند و در جریان مشکلات احتمالی آنان قرار بگیرند، اظهار کرد: خوشبختانه این اقدام با استقبال خادمان اباعبدالله الحسین(ع) مواجه شده و منجر به رفع بسیاری از مشکلات در برگزاری هر چه بهتر مراسم سوگواری، شده است.

وی با بیان اینکه در ماه محرم بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر در دستور کار مدیران ارشد شهرداری تهران قرار داشته، خاطرنشان کرد: امسال به نسبت سال گذشته شاهد ترافیک در حاشیه هیات های عزاداری نبوده ایم.

شهردار تهران همزمان با تاسوعای حسینی ضمن بازدید از بازار بزرگ پایتخت و حضور در هیات های عزاداری بازار تهران، با جمعی از روحانیون، امنای بازار، تکیه داران، وعاظ، مداحان و خادمان اباعبدالله الحسین(ع) دیدار کرد و در جریان درخواست ها و مشکلات آنان قرار گرفت.

همچنین نجفی در این بازدید که با همراهی جمعی از کسبه و خادمان اهل بیت (ص) همراه بود، از تکیه بزرگ سبزه میدان، تکیه کسبه حاجب الدوله، مسجد ملک و آستان امام زاده زید(ع) بازدید و با حجت الاسلام و المسلمین رضوانی امام جماعت مسجد سیدولی بازار و حجت الاسلام و المسلمین مرادزاده تولیت استان امام زاده زید(ع) دیدار و گفت و گو کرد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان