arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶

میک مک‌درموت: من سرمربی استقلالم/ داور و حریف به ما کمک نمی‌کنند، ما تنهاییم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی موقت استقلال می گوید تیمش آماده بازی با سپیدرود رشت است

به گزارش ایسنا، میک درموت سرمربی موقت استقلال در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل سپیدرود رشت، گفت: شرایطمان را همه می‌دانند و در طول هفته خود را برای این بازی آماده کرده‌ایم. ما منتظر بازی هستیم تا پیروز شویم.

وی درباره محرومیتش گفت: قانون روشن است و وقتی کسی محروم می‌شود، نمی تواند روی نیمکت بنشیند. من به کادری که روی نیمکت هستند اعتقاد دارم و آنها می‌توانند به خوبی کار را انجام دهند.

سرمربی موقت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا نوازی با استقلال به رشت آمده، اظهار کرد: آقای نوازی با ما نیستند.

او درواکنش به سوالی مبنی بر این که چرا نوازی سرمربی موقت نشد، گفت: بگذارید واضح بگویم. الان من سرمربی تیم هستم و در تمام هفته هم من سرمربی بودم. در هر تیمی ۲۵ بازیکن است و من کادری دارم که با آنها کار می‌کنم. صالح مصطفوی یکی از اعضای کادر من است. ما از نوازی دعوت کردیم که دو روز به ما کمک کند. او یکی از اعضای کادرفنی در باشگاه است. او از حضورش در استقلال خوشحال بود و به ما هم خیلی کمک کرد.

مک درموت در پاسخ به سوالی درباره چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی گفت: شاید بپرسید چگونه خودتان را برای چمن مصنوعی آماده کرده‌اید، باید بگویم که باید با آن کنار بیاییم و نمی‌توانیم خودمان را در این زمینه آماده کنیم. ما بازیکنان با تکنیکی داریم که با این شرایط خودشان را آماده می‌کنند.

او در پاسخ به این سوال که سرنوشت خودش در استقلال چه می‌شود و آیا سرمربی این تیم باقی می‌ماند، بیان کرد: تمام تمرکز ما روی آماده سازی تیم برای این بازی بود. تنها نگرانی من در کل هفته این بود که برای این بازی آماده شویم. این که آینده چه می‌شود را باشگاه تعیین می‌کند. تنها چیزی که می‌توانم تضمین کنم این است که تا وقتی من باشم تماشاگران ناامید نمی‌شوند. چون بازیکنان بهترین عملکردشان را ارائه می‌دهند.

سرمربی موقت استقلال درباره حریف تیمش در هفته هشتم گفت: تمام بازی‌های سپیدرود رشت را دیده‌ام و می‌دانم که در بعضی از بازی‌ها گل نخورده‌اند. البته حریفان موقعیت‌هایی را خلق می‌کردند و این تنها کاری است که در فوتبال می‌شود انجام داد. اگر فردا بتوانیم موقعیت خلق کنیم، به خود ما بستگی دارد که توپ‌ها گل می‌شود یا نه. می‌دانیم که تیم سپیدرود در دفاع چه کارهایی می‌تواند انجام دهد و نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌دانیم.

مک‌درموت در پاسخ به این سوال که استقلال چه فرقی با دوران منصوریان خواهد داشت، گفت: وقتی اتفاقات بدی رخ می‌دهند، دلایلی وجود دارند. همه ما مسئول هستیم. این یعنی یک تیم. نه یک نفر یا یک بازیکن. همه چیز در این فصل ضد ما است و آن را می‌توان به صورت واضح دید. بعضی تصمیمات داوری و نتایج علیه ما بوده‌اند. بازیکنانی از ما محروم شدند. وقتی مواردی خوب پیش نرود، این اتفاقات رخ می‌دهند. ما هیچ بهانه‌ای نمی‌آوریم. ما این کار را خودمان انجام دادیم. تنها کسانی که می‌توانند ما را از این شرایط خارج کنند، خودمان هستیم. فکر می‌کنید داور و حریف می‌آیند به ما کمک کنند؟ ما این‌جا تنهاییم ولی بازیکنان با هم هستند. میلیون‌ها نفر هستند که فکر می‌کنند ما چون آخر هستیم، ضعیف هستیم ولی این‌گونه نیست.

او افزود: بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند. می‌دانید کار کردن چقدر سخت است؟ آنها با لبخند تمرین می‌کنند نه به دلیل خوشحالی بلکه برای این که می‌خواهند موفق باشند. تا زمانی که با هم بمانند،به من ایمان داشته باشید که آنها را قوی‌تر می‌کند. استقلال دارد می‌آید و از این‌جا کار آغاز می‌شود.

سرمربی موقت استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که ظاهرا ۵۰۰ صندلی به هواداران تیمش داده می‌شود، عنوان کرد: فکر می‌کنم باید از هواداران بابت کم بودن فضا عذرخواهی کنیم و کار دیگری نمی‌توانیم بکنیم. آن ۵۰۰ نفر، بهترین ۵۰۰ نفر خواهند بود. فردا یک روز مهم هم است. فردا سالروز افتتاح باشگاه است. باشگاه استقلال ۷۲ ساله می‌شود. ما یک بازی مهم و جشن مهم داریم. می‌خواهیم برای آینده باشگاه آرزوی موفقیت کنیم.
نظرات بینندگان