arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶
خداکرمی، عضو شورای شهر:

کاش به تفصیل بگویند چگونه به نتیجه رسیدند که حادثه پلاسکو عمدی نبوده؟/ باید کمیته‌ای برای تحلیل محتوای گزارش حادثه تشکیل شود

«دوستان عنوان کرده‌اند که فرضیه عمدی بودن این حادثه رد شده است، کاش به تفصیل پاسخ داده شود که با چه تحقیقات و روندی به نتیجه رسیده شده که این حادثه عمدی نبوده است؟ من فکر می‌کنم که باید کمیته‌ای با حضور اعضای شورای شهر برای تحلیل محتوای این گزارش تشکیل شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کاش به تفضیل بگویند چگونه به نتیجه رسیدند که حادثه پلاسکو عمدی نبوده؟ 
ناهید خداکرمی در هشتیمن جلسه شورای شهر تهران،‌تجریش و ری در واکنش به قرائت گزارش ملی پلاسکو نکاتی را متذکر شد.
 
به گزارش خبرنگار سرویس شهری «انتخاب»، وی با تشکر از ارائه این گزارش گفت: «پس از مطالعه این گزارش عمومی به نظر می‌رسد دوباره درجایی یک کمیته تشکیل می‌شود و راه‌کاری به دست نمی‌آید. »
 
او گفت: من با نظر آقای مسجدجامعی موافق هستم که ذی‌نفعان حادثه پلاسکو، یعنی کسبه این مرکز تجاری نیز باید در یک گزارش مورد مصاحبه قرار بگیرند و نتیجه صحبت‌های آنان مورد بررسی قرار بگیرد.
 
خداکرمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: «دوستان عنوان کرده‌اند که فرضیه عمدی بودن این حادثه رد شده است، کاش به تفصیل پاسخ داده شود که با چه تحقیقات و روندی به نتیجه رسیده شده که این حادثه عمدی نبوده است؟ من فکر می‌کنم که باید کمیته‌ای با حضور اعضای شورای شهر برای تحلیل محتوای این گزارش تشکیل شود.»

وی همچنین در پایان سخنان خود خطاب به محسن هاشمی گفت: ما هنوز شاهد هستیم که ساختمان و برج‌های بلند در کوچه‌های باریک در حال ساخت و ساز است،‌باید تدبیری برای این مساله اندیشیده شود.
نظرات بینندگان