arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۶

برانکو: نان ما از لیگ در می‌آید/ با حال و روز خوشی به مصاف الهلال می‌رویم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی پرسپولیس می‌گوید خوشحال است که مقابل سپاهان اصفهان نباخته‌اند و با وضعیت بهتری آماده بازی با الهلال عربستان می‌شوند.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس به خبرنگاران گفت‌: بازی خوبی با سپاهان داشتیم و این بازی بیشتر از سطح انتظار و سطح آسیا بود. هواداران دو تیم نیز عالی تشویق کردند و بازی باز و هجومی را شاهد بودند. بهترین چیزهای فوتبال را دیروز دیدیم. دو بار جلو افتادیم و کنترل بازی را داشتیم اما نتوانستیم ببریم. وقتی ۲ بر یک بودیم، طارمی چند فرصت گلزنی داشت اما از دست داد. مهم این است که نباختیم و با حال و روز خوشی به استقبال بازی با الهلال می‌رویم.

او افزود: مقابل سیاه‌جامگان و پیکان نباید امتیاز از دست می‌دادیم اما جلوی سپاهان و تراکتورسازی در خانه حریف، چهار امتیاز گرفتیم. لیگ طولانی است و از این بازی‌ها باز هم وجود خواهد داشت. با این حال ما بالا هستیم ولی برنامه پرسپولیس فشرده است. ما در لیگ بازی کردیم و باید به لیگ قهرمانان برویم و بعد از آن هم ملی‌پوشان به اردو خواهند رفت. اما مهم نیست. نان ما از لیگ در می‌آید و اولویت ما قهرمانی است. بازی‌های آسیا هم باعث شادی و افتخار است. هدفمان در این مسابقات از روز اول قهرمانی بوده است. پرسپولیس دیروز این را نشان داد. باید خوشبین باشیم.

برانکو تصریح کرد: دیروز بازی ما نشان داد که حق داریم خوشبین باشم. می‌دانم که انتظارات زیاد است. خودمان بیش از همه فشار می‌آوریم. هیچ شکی ندارم که بازیکنان حداکثر توان را می‌گذارند. بازی با الهلال سطح بالایی از بازی است اما انتظار دارم تمرکزمان بالا باشد تا موقعیت‌هایی را که به دست می‌آوریم به گل تبدیل کنیم.

وی در باره این که مشکلی با بازیکنانش در اردوی تیم ملی دارد یا خیر گفت: حضور آنها در تیم ملی قطعا تاثیراتی خواهد داشت زیرا بدون پنج، شش بازیکن باید تمرین کنیم. به هر حال در نبود آنها نمی‌توانیم از این زمان استراحت به خوبی بهره ببریم اما ما در این باره منفی فکر نمی‌کنیم ونمی‌خواهیم برنامه تیم ملی به هم بخورد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد این که آیا از باشگاه درخواست نکرده با تعامل با فدارسیون، ملی‌پوشان را در اختیار داشته باشد، گفت: نه زیرا نمی‌خواهم من و بازیکنان و پرسپولیس متهم شویم که برنامه‌های تیم ملی را به هم زده‌ایم.

برانکو درباره علمکرد خط دفاعی تیمش گفت: در بازی با سیاه جامگان، حریف تنها یک فرصت داشت و از موقعیتی که آن‌چنان هم ۱۰۰ درصدی نبود به گل رسید. در بازی با پیکان، آنها حتی شانس نیم‌بند هم نداشتند و از روی ضربه ایستگاهی به ما گل زدند. در بازی با الاهلی آنها نیز یک شانس داشتند و به گل رسیدند و سپاهان هم دو گل به ما زد که یکی از گل‌ها از ضربه ایستگاهی به ثمر رسید. فقط قرار نیست چهار بازیکن خط دفاعی بازی انجام دهند. همه باید دفاع کنند اما گل بر اساس اشتباه یک نفر به دست می‌آید. علی‌رغم آن که ما بازی هجومی انجام می‌دهیم اما دفاع پایه اصلی یک تیم است.

وی درباره این که برخی مهاجمانش فرصت گل زنی از دست می‌دهند گفت: هواداران حق دارند ناراحت باشند چرا که ما شانس‌های گل زنی را از دست می‌دهیم. بضاعتی که داریم همین است. من هم دوست دارم همه موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنیم اما امکانش نیست.
نظرات بینندگان