arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۶

ترامپ: تحقیقات مداخله روسیه در انتخابات یک "حقه" است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر تحقیقات مربوط به مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته این کشور را به دنبال تداوم این تحقیقات و وارد شدن به مرحله جدید، یک "حقه" خواند.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس ترامپ امروز در توتیتر نوشت: "حقه" ارتباط با روسیه همچنان ادامه دارد و حالا پای تبلیعات در فیس بوک به آن باز شده است.

ترامپ

این اظهارات ترامپ در حالی مطرح شد که تحقیقات مربوط به ارتباط کمپین انتخاباتی وی با روسیه اکنون وارد مرحله جدیدی شده و به بررسی خرید تبلیغات شبکه اجتماعی فیس بوک از سوی روس‌ها می‌پردازد. ترامپ همچنین مجددا هیلاری کلینتون، رقیب انتخاباتی سابقش را مورد حمله قرار داده و گفت: چرا کسی به پوشش رسانه‌ای غیر صادقانه و همراه با غرض ورزی به نفع هیلاری کلینتون فریبکار نمی‌پردازد؟

مقام‌های شبکه فیس بوک روز پنجشنبه اعلام کردند که این شرکت قصد دارد جزئیات مربوط به هزاران تبلیغات خریداری شده از سوی روس‌ها در جریان تبلیغات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ آمریکا را به کنگره ارائه داده و به افزایش شفافیت کمک کنند.

این شرکت اخیرا با فشار فزاینده‌ کنگره آمریکا برای انتشار اطلاعات مربوط به این تبلیغات مواجه شد. فیس بوک بیش از این جزئیات این تبلیغات را به مقام‌های فدرالی که درباره مداخله روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا تحقیقات انجام می‌دادند، ارائه کرده بود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان