arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶

سید احمد خاتمی: «مرگ بر آمریکا» علیه مردم این کشور نیست، علیه دولتمردان آن است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان توضیحاتی را درباره مصوبات اجلاسیه سوم این مجلس ارائه کرد.

به گزارش انتخاب، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در پایان اجلاسیه سوم مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات این اجلاسیه گفت: ما شش کمیسیون داریم و حدود سی نفر از اعضای خبرگان رهبری خصوصا افراد جدید الورود در هیچ کمیسیونی نبودند و کمیسیون سیاسی هم کار زیاد دارد بنابراین دو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و کمیسیون اجتماعی را با قید دو فوریت تصویب کردیم که آنان هم وارد کمیسیون ها شوند.

وی افزود: سرمایه نظام ما مردم هستند و اعضای مجلس خبرگان که نماینده هر یک از استان‌ها هستند، مسافرت دارند و مشکلات را می‌بینند و میخواهند حل شود. برخی از اعضای خبرگان وقتی دیدند حالا زمان نصب استانداران و فرمانداران است گفتند درست است که قانونا از اعضای مجلس خبرگان نباید نظر خواهی شود اما بهتر است که از آنان نیز برای این موضوع نظرخواهی و مشورت گرفته شود.

وی ادامه داد: معلمان، مدیران آینده کشور را با آموزش و پرورش تربیت می‌کنند و انتظار اعضای خبرگان این است که آنان امانتدارانه آیندگان را تربیت کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به سخنان مداخله جویانه ترامپ نیز گفت: آن اراجیفی که ترامپ در سازمان ملل گفت کاملا کذب و نادرست بود و مردم، مسئولان و دولتمردان ایران در برابر آمریکا متحد هستند و می‌گویند تا زمانی که سیاست‌های استکباری در این کشور جریان دارد باید گفت مرگ بر آمریکا که البته این شعار علیه مردم این کشور نیست، علیه دولتمردان آنان و سیاست‌های شان است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان