arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۹ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶

سردار غیب‌پرور: ترامپ زبان دیپلماسی بلد نیست؛ روحانی امشب به دهان این دشمن گستاخ ‌بزند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا هر آنچه توانست به انقلاب و مردم متدین ‌ایران در سخنرانی‌اش در سازمان ملل توهین کرد، گفت: روحانی امشب به دهان این دشمن گستاخ بزند.

به گزارش انتخاب، سردار غلامحسین غیب‌پرور عصر امروز در یادواره شهدای شهرستان ملارد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به لزوم پیروری از مکتب امام حسین(ع) اظهار داشت: این جلسه مربوط به شهداست و حتما به سیدالشهدا(ع) مرتبط است و هر جلسه‌ای که به یاد یک شهید برگزار می‌شود در واقع مراسم عزای اباعبدالله(ع) است.

سردار غیب پرور
 وی ادامه داد: اباعبدالله بزرگ مرد، معلم ایثارگری و گنجینه‌ای از همه خوبی‌ها است که همه باید در مسیر این امام بزرگوار حرکت کنیم و در همه حال به ائمه اطهار(ع) توسل جوییم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ویژگی بارز حسین بن علی(ع) این است که دشمن خود را خوب شناخت عنوان کرد: اگر جامعه دشمن را نشناسد با مشکلات زیادی مواجه می‌شود، از این رو دشمن‌شناسی مهم‌ترین نکته‌ای است که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار بگیرد.

غیب‌پرور تصریح کرد: ما از شهید حججی و امثال حججی‌ها نمی‌خواهیم استفاده شعاری کنیم، قرار نیست این شهیدان بزرگوار را در چارچوب یک تئاتر قرار دهیم، البته شهید حججی دشمن‌شناسی کرد و مردانه دشمن‌ستیزی کرد.

وی با اشاره به هم‌راستایی دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی بیان کرد: امام حسین(ع)، یزید و یزیدیان را شناخت و و افرادی که روزی یاری‌گر حضرت علی(ع) بودند در صحنه‌ای دیگر روی سینه سبط پیغمبر می‌نشینند، دشمن‌شناسی با دشمن‌ستیزی تکمیل می‌شود و امام حسین(ع) تمام عزیزان خود را فدا کرد تا با دشمن ستیز و پیکار کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر مسلمانی هم دشمن‌شناس و هم دشمن‌ستیز باشد در مرتبه بالای مسلمانی قرار خواهد گرفت، در همین راستا شهدا نیز تکلیف خود را فهمیدند و امروز نیز مدافعان حرم تکلیف خود را فهمیدند، خانواده شهدا نیز در این زمینه در اوج قرار دارند.

غیب‌پرور با اشاره به وظیفه مسئولان در شرایط جاری خاطرنشان کرد: امروز یزیدیان و اموی‌های زمان را باید بشناسیم و صهیونیستی که در ماجرای کربلا نقش داشت، امروز در نوع مدرن خود در برابر مسلمانان عالم ایستاده‌اند، و در میانمار نیز با ظلم و جفا در حال کشتار بی‌رحمانه مسلمانان هستند.

وی اظهار داشت: خوشا به حال آنها که دشمن را شناختند و با آن در ستیز هستند، دشمن و یزید زمان امریکا است، رئیس‌جمهور امریکا هر آنچه توانست به انقلاب و مردم متدین ما توهین کرد؛ البته بین این رئیس‌جمهور امریکا با قبلی‌ها یک تفاوت دارد، آن‌ها زبان دیپلماسی بلد بودند، اما این کودن احمق زبان دیپلماسی را نیز بلد نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه باید ببینیم، مسئولان ما و در رأس آن‌ها رئیس‌جمهور در سخنرانی امشب در سازمان ملل به دهان این دشمن گستاخ و پررو می‌زند، یا خیر گفت: امروز می‌بایست مراقب نفوذی‌ها باشیم و اجازه ندهیم که نفوذی‌ها در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور ما رخنه کنند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان