arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶

عضو جمنا: جبهه پایداری به ترکیب جمنا اضافه شد/ سخنگوی پایداری: توافقی نکرده‌ایم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره ترکیب جدید این جبهه سخن گفت.

سیدمحمد حسینی با اشاره به آخرین تحولات این جبهه با بیان اینکه ساختار جبهه مردمی در حال نهایی شدن است، اظهار کرد: نقاط ضعف و قوت و فرصت ها و تهدیدهای جبهه مردمی بررسی شده تا جبهه بتواند کار خود را در مراحل بعدی با انسجام بیشتری پیش ببرد.

وی افزود: در پی ایجاد مکانیسمی هستیم تا بتوانیم همه احزاب و تشکل ها را همراه کنیم و تفرقه ای میان نیروهای ولایی و انقلابی نباشد. ما در صدد هستیم که علاوه بر حفظ ۱۶ میلیون رای به عنوان سرمایه، با بقیه اقشار و توده های مردم هم ارتباط بیشتری داشته باشیم.

حسینی درباره قوت ها و ضعف های بررسی شده در جبهه مردمی به مهر گفت: در هر صورت فرصتی که این بار داشتیم کم بود و نتوانستیم کاندیدای نهایی خود را به مردم تبیین و به هجمه سنگینی را که از داخل و خارج وارد می شد، به خوبی پاسخ بدهیم و مردم را با واقعیات آشنا کنیم.

وی در همین باره ادامه داد: در هر صورت فرصت کم بود و ما انتظار داشتیم که آقای رئیسی جلسات سنگینی با هنرمندان و دانشگاهیان داشته باشد. در طرف مقابل دولت با همه قوا در صحنه بود و حتی آقای روحانی به صراحت گفت کسانی که در ایام انتخابات جدی نبودند نباید انتظار حضور در کابینه بعدی را داشته باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی درباره ترکیب این جبهه در دوره جدید فعالیت اش گفت: در گذشته جبهه پایداری در ترکیب نبود که این بار تصمیم بر این شده که آن ها نیز اضافه شوند.

سخنگوی جبهه پایداری: با جمنا توافقی نداشته ایم

در همین حال، سخنگوی جبهه پایداری اعلام کرد که این جبهه با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) هیچ توافق یا مذاکره رسمی نداشته است.

مجید متقی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر پیوستن جبهه پایداری به ترکیب جمنا، گفت: تاکنون مذاکره رسمی و توافقی در خصوص این موضوع صورت نگرفته و مواضع رسمی فقط از سوی سخنگوی جبهه پایداری اعلام می‌شود. 
نظرات بینندگان