arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶

برانکو: اولتیماتوم به مربیان؟ مگر می‌شود یک مربی 2 هفته خوب باشد و به‌یکباره بد شود/تلاش می‌کنیم در دبی میزبان الهلال باشیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نظر خوبی راجع به این اولتیماتوم‌ها ندارم، مگر می‌شود یک مربی ۲ هفته خوب باشد و بعد به یکباره بد شود، البته راحت‌ترین کار تعویض مربی است تا تعویض بازیکن.

به گزارش فارس، برانکو در حاشیه تمرین تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بعد از مدت‌ها در دیدار مقابل پیکان یک باخت خانگی آوردیم.

وی افزود: گاهی اوقات این باخت‌ها می‌تواند مفید باشد، ما می‌خواستیم پیروز شویم و به خاطر هوادارانمان ناراحتیم که بازی را باختیم. این بازی را باختیم چون به آن صورت که باید بازی را باختیم. باید به بازی حریف جواب می‌دادیم که این کار را نکردیم، بیش از حد توپ بلند ارسال کردیم، بیش از حد حرکات انفرادی انجام دادیم، تعویض بازی کم و کند بود، به حریف بیش از حد زمان و فضا دادیم، گاهی اوقات اینجور موارد پیش می‌آید و قابل انتظار هم هست. ۵ امتیاز به حریفانی دادیم که نباید این امتیازات را از دست می‌دادیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیمش در ۲۰ بازی که عقب افتاده نتوانسته پیروز شود، گفت: باید اعتراف کنم که چنین مسائلی را دنبال نمی‌کنم و خبر ندارم.اما در خیلی از بازی‌ها که عقب بودیم جبران کردیم و به بازی برگشتیم، به این مسئله خیلی فکر نکرده‌ام، فقط تلاش می‌کنم تیم را آماده کنیم تا بازیکنان ۹۰ دقیقه با تمرکز بازی کنند، در بازی با پیکان صبوری و آرامش کم داشتیم.

برانکو در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس هیجان زده بودند و احساسی بازی می‌کردند اظهارداشت: بله قطعاً یکی از مشکلات همین است، اینکه بازیکنان با هیجان هستند و با انگیزه صرف تلاش می‌کنند. متأسفانه بازیکنان ایرانی عجولانه می‌خواهند نتیجه را برگردانند درحالیکه باید صبور باشیم و آرامش داشته باشیم. هیجان و انگیزه صرف جوابگو نیست باید در ۹۰ دقیقه صبور باشیم و تمرکز داشته باشیم. نمی توان در بازی گاهی ۱۰ شانس گل ایجاد کرد، وقتی ۳-۴ شانس گل ایجاد کردیم نتوانستیم از آنها استفاده کنیم، اینطور بازی‌ها پیش می‌آید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بازی مهم با الهلال در پیش است و باخت با پیکان را شاید کسی یادش نیاید، گفت: اینطور بازی‌ها اتفاق می‌افتد، وقتی بازی قبل یا بعد از لیگ قهرمانان آسیاست بازی لیگ همیشه بحرانی می‌شود، رئال مادرید هم مقابل حریفان معمولی مساوی کرد، بارسا هم با اتفاق ختافه را برد، این اتفاقات رخ می‌دهد، در نشست خبری پیش از بازی هم به این موضوع اشاره کردم که چنین بازی‌هایی خطرناک هستند نه اینکه مشکلی باشد بلکه خاصیت این بازی‌ها اینگونه است. بدترین موضوع این است که تیم را از قبل برنده بدانیم، همه می‌گفتند پرسپولیس برنده است و این بازی را می‌برد در حالیکه من تجربه این مسئله را دارم و می‌دانم که اینگونه نیست و به سختی هم می‌شود اذهان را تغییر داد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه علی پروین گفته است پرسپولیس با برانکو می‌تواند قهرمان شود، گفت: از پروین تشکر می‌کنم، من هم موافق نظرش هستم، وقتی در مرحله گروهی بودیم و با الهلال بازی داشتیم پروین گفت که یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستیم و به نیمه نهایی راه پیدا می‌کنیم و همین اتفاق هم افتاد، اکنون هم افتخار می‌کنیم که در نیمه نهایی حضور داریم و می‌خواهیم از بازی در لیگ قهرمانان آسیا لذت ببریم.

وی در مورد اینکه سید جلال و بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسند؟ گفت: بیرانوند مشکلی ندارد اما در بازی با سپاهان سید جلال را نداریم، او تمریناتی خاص خواهد داشت تا برای بازی با الهلال آماده شود.

برانکو در مورد غیبت کامیابی‌نیا و سید جلال در بازی با الهلال گفت: می‌دانم فقدان این ۲ بازیکن برای ما سخت است اما سید جلال آماده می‌شود و به جای کمال هم ربیع‌خواه را بازی می‌دهیم.

وی در مورد اینکه نوراللهی به بازی با الهلال می‌رسد یا خیر؟ گفت: باید ببینیم که مجوز خروج و گذرنامه او انجام می‌شود یا خیر.

سرمربی پرسپولیس در مورد اولتیماتوم‌هایی که به مربیان داده می‌شود، گفت: نظر خوبی راجع به این اولتیماتوم‌ها ندارم، مگر می‌شود یک مربی ۲ هفته خوب باشد و بعد به یکباره بد شود، البته راحت‌ترین کار تعویض مربی است تا تعویض بازیکن.

وی در مورد عملکرد بشار رسن در بازی با پیکان گفت: برای بازی با پیکان توجیهی نداریم همه بازیکنان هم بازیکن پرسپولیس هستند و می‌توانند برای این تیم بازی کنند، بشار رسن هم چند بازی در اختیار تیم ملی کشورش بود و ۴-۵ جلسه با ما تمرین داشت، او بازیکن جوانی است که به کیفیتش اعتقاد داریم، به سیامک نعمتی هم اطمینان داریم، آنها راه خودشان را پیدا خواهند کرد.

برانکو در مورد محل بازی پرسپولیس و الهلال در بازی برگشت و اینکه این مسئله تمرکز بازیکنان را برهم نمی‌زند، عنوان کرد: نه این مسابقه یک ماه دیگر است و تا بازی برگشت یک ماه فرصت داریم. محل بازی عمان اعلام شده اما تلاش می‌کنیم که بازی به خاطر هواداران به دبی برود. همه دیدند که در ابوظبی چقدر هوادار برای پرسپولیس به ورزشگاه آمده بود بنابراین دوست داریم این بازی در دبی برگزار شود.
نظرات بینندگان