arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶

سفری به عجیب ترین هتل های دنیا

سفر یکی از لذت بخش ترین فعالیت هایی است که می توان انجام داد، یکی از مهم ترین بخش های سفر برای خیلی از مردم هتل و محل اقامتشان در طول سفر است، اصلا هتل هایی در دنیا وجود دارد که خودشان به مثابه یک اثر دیدنی هستند و بعضی از مردم مقصد هایی را انتخاب می کنند با بتوانند در اقامت در این هتل ها را تجربه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سفر به نقاط مختلف دنیا یکی از هیجان انگیز ترین کارهایی است که می توان انجام داد، بسیاری از این جاذبه ها به طور طبیعی ساخته شده است اما تعدادی از این جاذبه ها براساس خلاقیت انسان ساخته شده است. این مکان ها خود به جاذبه ای برای بسیاری از گردشگران بدل گردیده است و سالانه درآمد بسیار زیادی از این طریق وارد اقتصاد کشورهای مختلف می شود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید کشورهایی هستند که از طریق درآمد حاصل از صنعت گردشگری توسعه یافته است.

سفر یکی از لذت بخش ترین فعالیت هایی است که می توان انجام داد، یکی از مهم ترین بخش های سفر برای خیلی از مردم هتل و محل اقامتشان در طول سفر است، اصلا هتل هایی در دنیا وجود دارد که خودشان به مثابه یک اثر دیدنی هستند و بعضی از مردم مقصد هایی را انتخاب می کنند با بتوانند در اقامت در این هتل ها را تجربه کنند.

تجربه اقامت در این هتل ها به نوبه خود بسیار جذاب خواهد بود شما می توانید از هرجای دنیا به راحتی رزرو آنلاین هتل داشته باشید. در این مقاله سعی شده چند نمونه از هتل های عجیب دنیا معرفی شود. اگر علاقه دارید هتل های عجیب و غریب دنیا را بشناسید با این مقاله همراه باشید.

سفری به عجیب ترین هتل های دنیا

شیمائو- شانگهای، چین

یکی از عجیب ترین هتل های دنیا در چین قرار دارد و نام آن شیمائو است.

به گزارش ویرلن؛ ساخت این هتل هنوز کاملا تکمیل نشده است اما سال ها روی طراحی آن کار شده و اکنون در نزدیکی یک معدن رها شده در خارج از شانگهای در حال ساخت است و به نظر می رسد تا پایان سال 2017 ساخته شود. طراحی این هتل شبیه به سرزمین عجایب است، ۳۲۸ اتاق دارد که در مجموع نمای یک آبشار را ایجاد می کنند، جالب است بدانید قسمت هایی از این هتل  مانند رستوران و لابی در زیر آب هستند. برای مهمانان سرگرمی هتل شیمائو برنامه هایی از قبیل پریدن از ارتفاع با طناب و سنگ‌نوردی نیز مکان در نظرشده است.

هتل کیمالا- پوکت، تایلند

در طول دریای آندمان، در روستای کوچک ایووک در کشور تایلند،هتلی قرار دارد که اتاق های آن از کلبه های کاهگلی تشکیل شده است. این هتل که استخری بسیار زیبا و مجهز و باغ زیبای گیاهی دارد که تراس های آن رو به جنگل های انبوه گرمسیری است؛ به خاطر سبک منحصر به فرد معماری اش و همچنین برنامه های تفریحی اش معروف شده است. از برنامه های تفریحی این هتل می توان به مدیتیشن، کلاس‌های رزمی، غواصی، قایق سواری و... اشاره کرد.

سفری به عجیب ترین هتل های دنیا

هتل سلطنتی آتلانتیس-دبی

دبی سرزمین هتل های عجیب و غریب، لوکس و گران قیمت است، هتل سلطنتی آتلانتیس یکی از این بیشمار هتل هاست، معماری این هتل شبیه لگو و یا به عبارتی بهتری شبیه بازی جانگو است، این هتل لوکس 800 اتاق و 250 آپارتمان شیک و مدرن داردکه در 46 طیقه جای گرفته اند. 46 طبقه ای که با شیشه آن را احاطه کرده است، یکی از هیجان انگیزترین بخش های این هتل مجلل ،  دریایی و استخر شیشه‌ای در ارتفاع ۹۰ متری از زمین است که بسیار مورد استقبال خواهد گرفت. از دیگر امکاناتی که برای این هتل در نظر گرفته شده است می توان به رستوران و استخر آب گرم اشاره کرد.

جزایر خصوصی امیرالله-دبی

این طرح نیز یکی از پروژه هایی است که دبی در سرمایه گذاری در ان پیش قدم شده است اما این پروژه یک پروژه خصوصی محسوب می شود.جزایر خصوصی که زیبایی منحصر به فرد در معماری اصلی ترین ویژگی های آنهاست در حال حاضر شروع به کار کرده است و برنامه‌هایی پیش روی آن ساخت آپارتمان های ساحلی و جزایر خصوصی است.

سفری به عجیب ترین هتل های دنیا

هتل پرا پالاس- ترکیه

تور ترکیه یکی از محبوبترین تورهای دنیا می باشد، سالانه افراد بسیار زیادی از سراسر دنیا به این کشور آمده تا از نزدیک از جاذبه هاب آن دیدن کنند و از طبیعت ترکیه لذت ببرند. هتل پرا پالاس یکی از محبوبترین هتل های استانبول بوده که در سال ۱۸۹۲ میلادی در خیابان استقلال استانبول ساخته شده است، ولی در تمام سال های اخیر همیشه هم فعال نبوده است و در اصل سال ۲۰۱۰ بازگشایی شده، لذا تمامی وسایل نو و مدرن و در نوع خود از بهترین ها هستند.  حمام ترکی و صبحانه‌ی شاهانه جزء ویژگی های هتل هستند که میان توریست‌ها پر طرفدار و معروف شده‌اند. وسایل توریست‌های معروفی که قبلا در این هتل اقامت داشته‌اند نیز برای مسافرین به نمایش گذاشته می شود. در آخر می توان گفت شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت های  معتبر به راحتی بلیط هواپیما خود را تهیه کنید.

منبع:
http://e-turkey.ir

نظرات بینندگان