arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶

برانکو: رضایت ما از حذف الاهلی می‌تواند بحران‌زا باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبیعی است بعد از بازی مقابل الاهلی یک رضایتمندی در تیم ما وجود دارد و با این شرایط بازی با پیکان می‌تواند برای ما بحران‌زا باشد.

به گزارش خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار فردای پرسپولیس و پیکان گفت: طبیعی است بعد از بازی مقابل الاهلی یک رضایتمندی در تیم ما وجود دارد اما این موضوع می‌تواند ما را از جدیت بیندازد. اینگونه بازی‌ها نه تنها برای پرسپولیس بلکه برای همه تیم‌ها می‌تواند بحران‌زا باشد. بعد از موفقیت در لیگ قهرمانان تیم ما ممکن است در لیگ دچار افت شود.

وی ادامه داد: شما شاهد بودید فصل پیش مقابل پیکان دو بازی سخت داشتیم. مطمئن هستم بازی فردا برای ما سخت خواهد بود. با این حال دوست داریم بردهای متوالی‌مان را ادامه دهیم تا مقابل الهلال با نشاط و شاداب قرار بگیریم. در بازی فردا به‌ غیر از سید جلال حسینی سایر بازیکنان در اختیار ما هستند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این مسئله که این تیم پیش از او فقط با علی پروین و استانکو توانسته بود به جمع 4 تیم برتر آسیا راه پیدا کند که هر دو بار از رسیدن به فینال محروم شد و آیا این بار او می‌تواند پرسپولیس را فینالیست آسیا کند یا نه، گفت: طبیعی است خواسته و هدف حداکثری ما حضور در فینال آسیا باشد، البته رقابت ما در فرمت جدید مسابقات آسیایی است و این مسابقات متفاوت‌تر و سخت‌تر از گذشته است اما خیلی خوشحالم که پیش از این پروین و استانکو پرسپولیس را موفق کرده بودند، به خصوص پروین که سمبل باشگاه محسوب می‌شود.

برانکو افزود: نمی‌دانم خبر دارید یا نه که استانکو بیماری داشت که چند وقت پیش مجبور شد یکی از پاهای خود را قطع کند. برای او آرزوی سلامتی دارم و باید بگویم او مربی بزرگی بود و از بزرگترین همکاران ایویچ محسوب می‌شد. همانطور که می‌دانید استانکو تاثیر بسیار زیادی در فوتبال ایران گذاشت و جزو اولین نفراتی بود که در فوتبال ایران تاثیر گذاشت.

وی اظهار داشت: باید به بحث اصلی‌مان برگردیم که بازی با الهلال است و این بازی برای ما مهمترین بازی محسوب می‌شود. طبیعی است تمام تلاش ما در همه بازی‌ها رسیدن به پیروزی باشد و بازی مقابل الهلال هم مهمترین بازی ما است، متاسفانه برای این بازی کمال کامیابی و انصاری را در اختیار نخواهیم داشت اما این مسئله در بلندپروازی ما تغییری ایجاد نمی‌کند.

برانکو در خصوص اینکه مشکل سیدجلال حسینی تا چه اندازه جدی است و او چه زمانی شرایط بازی کردن پیدا خواهد کرد، گفت: امیدوارم تا بازی با الهلال این مشکل حل شود. سیدجلال به اندازه 6 سانتی‌متر در همسترینگ خود کشیدگی داشته که باید مراقب باشد. با این حال پیش از بازی مقابل سپاهان دوباره وضعیت او را کنترل خواهیم کرد تا شرایط او را بسنجیم. این مصدومیت‌ها با وجود سادگی بسیار خطرناک است و اگر مراقب نباشیم خطرناک‌تر می‌شود، با این حال حسینی طبق برنامه‌ای که به او داده‌ایم تمرین می‌کند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه فدراسیون فوتبال عربستان قرار است در صورت رسیدن الهلال به فینال به بازیکنان این تیم پاداشی بدهد و آیا از سوی فدراسیون فوتبال ایران یا وزارت ورزش و جوانان قولی بابت پاداش به بازیکنان پرسپولیس داده شده یا نه، گفت: این سوال خوبی بود. در مورد الهلال باید بگویم آنها این آمادگی را دارند که 37 یا 38 میلیون دلار یا یورو پرداخت کنند تا دیه‌گو کاستا برای آنها 4 ماه بازی کند. نمی‌دانم شرایط این انتقال در چه فازی قرار دارد چون خود این بازیکن دوست دارد به اتلتیکو مادرید برگردد هرچند اتلتیکو مادرید هم تا نیم‌فصل از جذب بازیکن محروم است و باید تا نیم‌فصل صبر کند.

برانکو در واکنش به این مسئله که الهلال در صورت جذب کاستا نمی‌تواند از این بازیکن در مقابل پرسپولیس استفاده کند، تصریح کرد: همه این موارد را می‌دانم، منظورم این بود که بدانید الهلال از نظر مالی چه پتانسیلی دارد. نمی‌دانم فدراسیون فوتبال یا وزارت ورزش و جوانان چقدر به باشگاه پرسپولیس کمک کرده یا می‌کند، اما منطقی است که از همه آنها انتظار داشته باشیم چون پرسپولیس مُعرف ایران است و ما در حال حاضر فوتبال و مردم ایران را به بهترین نحو معرفی می‌کنیم و امیدوارم به باشگاه کمک شود. همه شادی مردم ایران پس از بازی با الاهلی را دیدید و فرقی نداشت که مردم استقلالی باشند، طرفدار سپاهان، تراکتورسازی یا اهواز، من در برخورد با همه آنها خوشحالی‌شان را دیدم. همه خوشحال بودند از مشهد گرفته تا بوشهر و طرفدار استقلال، هر کسی من را دید صحبت کرد که ما پرسپولیس را تشویق می‌کنیم و این نشان می‌دهد که موفقیت ما چه تاثیری در شادی مردم دارد.

وی درباره اینکه الهلال برای بازی این هفته خود 6 بازیکن اصلی‌اش را استراحت داده و آنها را تا بازی با پرسپولیس در اختیار نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: طبیعی است ما هم تغییراتی در ترکیب خود داشته باشیم و بخشی از بازیکنان ما استراحت خواهند کرد. البته استراحت نه به این معنا که اصلا بازی نکنند اما شروع‌کننده بازی نیستند. این مسئله کمک می‌کند آنها هم استراحت کنند و هم در شرایط بازی قرار داشته باشند. این را می‌دانیم الهلال هفته آینده را هم یک دربی سخت با الاتحاد دارد و ما هم با سپاهان بازی داریم، اما مهمترین بازی ما در حال حاضر بازی با الهلال خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس درباره موضوع پیشنهاد تمدید قراردادش و اینکه از سوی دیگر گفته می‌شود او جانشین کی‌روش پس از جدایی او از تیم ملی خواهد شد، گفت: فعلا درباره این موضوع بحثی نمی‌کنم چون تمام تمرکزم روی بازی‌های پیش‌رو است. همه تمکز خود را روی بازی‌های آینده گذاشتم و درباره سایر مسائل بعدا صحبت خواهم کرد.

برانکو درباره اینکه در شرایط خوب پرسپولیس، استقلال اوضاع خوبی ندارد و پیشکسوتان این باشگاه معتقدند یک مربی مانند برانکو باید جانشین منصوریان شود و چه نظری در این خصوص دارد، گفت: در این مورد صحبتی ندارم. هیچ وقت عادت نداشتم که به حیاطِ خانه دیگران چشم بیندازم، چون ترجیح می‌دهم مشکلات حیاط خانه خودمان را ببینم و آن را حل کنم. اینکه استقلال، استقلال خوزستان، سپاهان، تراکتورسازی یا سایر تیم‌ها چه مشکلی دارند مربوط به من نمی‌شود اما آنها همه دوستان ورزشی من محسوب می‌شوند.
برچسب ها: برانکو ، پرسپولیس
نظرات بینندگان