arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۶

پاداش 2.1میلیاردی پرسپولیس برای حضور در نیمه‌نهایی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دو باشگاه پرسپولیس و الهلال عربستان پاداش قابل توجهی از سوی فدراسیون فوتبال آسیا برای درخشش در مرحله حذفی دریافت می کنند.

به گزارش انتخاب، پرسپولیسی ها بر اساس جدول پاداش AFC برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پاداش ویژه ای دریافت خواهند کرد. میزان پاداش قرمزپوشان برای حضور در این مرحله رقمی نزدیک به 2.1میلیارد تومان است که به دو نماینده قرمز و آبی ها غرب آسیا از سوی فدراسیون فوتبال این قاره اهدا می شود.


پرسپولیسی ها در مرحله گروهی برای هر برد 50 هزار دلار و به ازای هر تساوی 10 هزار دلار دریافت کردند که با توجه به عملکرد این تیم در مرحله گروهی 130 هزار دلار دریافت می کنند. پاداش صعود از مرحله یک هشتم نهایی 80 هزار دلار، یک چهارم نهایی 120 هزار دلار و پاداش صعود به مرحله نیمه نهایی 200 هزار دلار است که بر این اساس باشگاه پرسپولیس 400 هزار دلار برای صعود تا این مرحله بعد از مرحله گروهی دریافت خواهد کرد. به این ترتیب مجموع دریافتی قرمزها از AFC بابت حضور در این مرحله نزدیک به 530 هزار دلار است که رقمی معادل 2.1 میلیارد تومان است.


پرسپولیسی ها البته ارقامی بابت کمک هزینه سفر به میزان 30 هزار دلار نیز از فدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در این مرحله دریافت خواهند کرد که این درآمد با توجه به هزینه های این باشگاه برای حضور در زمین بی طرف مصرف خواهد شد.


مدیران پرسپولیس تصمیم دارند تا پاداش حضور در این مراحل را به بازیکنان و کادرفنی پرداخت کنند تا تیم موفق برانکو با روحیه ای دو چندان برای صعود به فینال مسابقات و تاریخ سازی تلاش کند.

منبع: ورزش3
نظرات بینندگان