arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۶

پیروزی پُرگل پدیده مقابل سایپا / دایی: مثل آب خوردن گل می‌خوریم

پدیده خراسان شکست سنگینی را به شاگردان علی دایی تحمیل کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پدیده خراسان شکست سنگینی را به شاگردان علی دایی تحمیل کرد.

به گزارش انتخاب، تیم‌های پدیده و سایپا از ساعت 17 امروز (جمعه) در چارچوب هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر صفر شاگردان رضا مهاجری به پایان رسید.
 
پیروزی پُرگل پدیده مقابل سایپا / دایی: مثل آب خوردن گل می‌خوریم

در این بازی محمد قاضی در دقیقه 44 از روی نقطه پنالتی، حسین مهربان در دقیقه 61 و محمدرضا خلعتبری در دقیقه 66 برای تیم پدیده گلزنی کردند.

با این نتیجه، پدیده 11 امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد. سایپا هم با متحمل شدن سومین شکست متوالی خود (مقابل تراکتورسازی و پدیده در لیگ برتر و اکسین البرز در جام حذفی)، با 10 امتیاز به جایگاه چهارم سقوط کرد.

وحید کاظمی داور این مسابقه، محمدحسین مرادمند و امین قاسمی‌نژاد از پدیده و روزبه شاه‌علی‌دوست و رضا اسدی از سایپا را با کارت زرد جریمه کرد.
 
 دایی: شاید ایراد از ما باشد/ تاوان اشتباهات‌مان را بد می‌دهیم

علی دایی پس از شکست 3 بر صفر تیمش در خانه پدیده مشهد گفت: در نیمه اول قبل از اینکه گل بخوریم خیلی بهتر از پدیده بودیم، اما متأسفانه مثل آب خوردن گل می‌خوریم. ما متأسفانه نه می‌توانیم گل بزنیم و نه موقعیت‌های خود را تبدیل به گل می‌کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: سه چهار توپ پدیده روی چارچوب ما آمد، اما متأسفانه به خاطر یکسری اشتباهات سه گل خوردیم. ما اسیر اشتباهاتی هستیم که تاوان آن را بد می‌دهیم، از بازی مقابل تراکتورسازی گرفته تا بازی با اکسین و این مسابقه. متأسفانه اشتباهات بدی مرتکب می‌شویم و راحت گل می‌خوریم به زور هم می‌توانیم گل بزنیم.

سرمربی تیم سایپا تصریح کرد: پس از اینکه بازی 3 بر صفر به سود پدیده شد چند موقعیت خوب ایجاد کردیم و می‌توانستیم اختلاف‌مان را نزدیک‌ کنیم، اما متأسفانه عین آب خوردن موقعیت‌ها را از دست دادیم. باید به فکر چاره باشیم. متأسفانه موجودی ما همین است و هر چه تعویض کردیم جواب نداد. شاید ایراد از ما باشد. به امید خدا تلاش می‌کنیم تا به روزهای خوب خود بازگردیم.

دایی در خصوص قضاوت وحید کاظمی داور مسابقه خاطرنشان کرد: اتفاق خاصی رخ نداد که بخواهم از داوری راضی یا ناراضی باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که تعویض علی قلی‌زاده فنی بود یا غیرفنی گفت: از عملکرد قلی‌زاده راضی نبودم و تعویض او به خاطر مسائل فنی بود. کسی که درست بازی نکند تعویض خواهد شد و ما در آینده خیلی تصمیمات دیگری اتخاذ می‌کنیم تا تیم را به بازیهای لیگ باز گردانیم. 
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان