arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ - ژاپن

والیبال آمریکا به صدر جدول رفت؛ ایران در رتبه سوم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در ادامه رقابت های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ که در ژاپن برگزار می‌شود تیم ملی والیبال آمریکا موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر برابر فرانسه به برتری دست یابد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفتمین دوره رقابت‌های والیبال جام بزرگ قهرمانی قاره‌ها که از بیست و یکم شهریور ماه و با حضور شش تیم برتر جهان در سال ۲۰۱۷ و به میزبانی دو شهر ناگویا و اوساکا در ژاپن برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال آمریکا در سومین دیدارش رو در روی فرانسه قرار گرفت و در پایان با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و ضمن جبران شکست تلخش برابر ایران در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان جان اسپراو در سه ست پیاپی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۶ خروس ها را از پیش رو برداشتند و گام بلندی را برای قرار گرفتن بر روی یکی از سکوهای برتر برداشتند.

آمریکا با دو برد و یک باخت و کسب هفت امتیاز و به دلیل معدل امتیازی بهتر بالانر از برزیل در رتبه نخست جدول رده بندی ایستاده است‌.

شاگردان استفان تیلیه هم که روز های خوبی را بدون ستاره هایش، اروین انگاپت و لی روکس سپری نمی کند با یک برد و دو شکست سه امتیازی باقی ماند و بالاتر از ژاپن در رده پنجم قرار گرفت.

در پایان این دیدار متیو اندرسون با کسب ۱۷ امتیاز عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان را از آن خود کرد و در سوی دیگر میدان ژان پتری با ۸ امتیاز بیشترین امتیاز را در بین فرانسوی ها کسب کرد.

در دیگر دیدارهای امروز (پنج شنبه)، ایران سه بر صفر برابر برزیل شکست خورد و از ساعت ۱۴:۴۵ ژاپن به مصاف ایتالیا می رود.

در ادامه رقابت ها فردا(شنبه) تیم‌ ملی والیبال ایران از ساعت ۱۴:۴۵ به مصاف ژاپن می رود و از ساعت ۸:۱۰ برزیل مقابل آمریکا صف آرایی خواهد کرد و ایتالیا و فرانسه از ساعت ۱۱:۱۰ به رقابت می پردازند.
نظرات بینندگان