arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۱ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶

برانکو: قهرمانان واقعی بازیکنانم هستند/ اردوی تیم ملی را بر هم نمی‌زنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی پرسپولیس می‌گوید بازیکنانش قهرمانان واقعی هستند.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ پس از صعود تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در نخستین جلسه تمرین پرسپولیس اظهار کرد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم. قهرمانان واقعی آنها هستند. آنها پیروز اصلی این بازی هستند. یک تیم بودند و اتحاد خود را نشان دادند و طبیعی است که به پاداش هم دست یافتند. آن‌ها استحقاق همه تعاریف را دارند. آنقدر خوب بودند که حریف تقریبا موقعیت نداشت.

او ادامه داد: گلی هم که زدند روی حرکت خوب بازیکنان این تیم بود. بازیکنانم شخصیت یک قهرمان را نشان دادند. با یک بازیکن کمتر بعد از یک بر یک بر بازی تسلط داشتیم و با تمرکز در خط دفاعی هم خوب بودیم. به آن ها تبریک می گویم.

برانکو درباره تعویض‌هایش در بازی با الاهلی عربستان گفت: بازیکنان از همه مهم‌تر هستند. ما اینجا به آنها کمک می‌کنیم. طبیعی است که شرایط مقداری خارج از حد معمول بود. بازیکن خودمان را از دست دادیم. باید بدانید در هوای گرم و با ده بازیکن فشار بسیار زیادی روی تیم است. خودتان متوجه شدید که بلافاصله بعد از اخراج بازیکن تعویض نداشتیم. بازیکنان‌مان را برای یک سوم پایانی بازی نگه داشتیم. می‌دانستیم به خاطر کمبود بازیکن، بازیکنان‌مان تخلیه می‌شوند. فرشاد، محسن و علیپور خسته شدند. منطقی هم بود که خسته شوند. مهدی طارمی از نظر تاکتیکی عالی بود. او در وسط زمین در کنار ربیع خواه بازی کرد. خیلی خوب سر می‌زد. او به خوبی سوما را مهار کرد. مصلح وقتی به زمین آمد، در ضربات ایستگاهی حاضر می‌شد و از قد خود استفاده کرد. به خوبی هم پنالتی گرفتیم که نقش تعویضی‌ها را دیدم. در واقع تیم ما برنده شد.

سرمربی پرسپولیس درباره تداخل بازی‌های تیمش و تیم ملی و این سوال که با توجه در پیش بودن بازی برگشت با الهلال بازیکنانش را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهد؟ گفت: به هر حال دلم نمی‌خواهد اردوی تیم ملی را بر هم بزنم که بعدا متهم نشوم من مقصر ناآمادگی تیم ملی هستم. بزرگ‌ترین افتخار بازی برای تیم ملی است. طبیعی است که اگر سرمربی تیم ملی بازیکنانم را دعوت کنند آنها به تیم ملی می‌روند.

او درباره جایگزین‌های کامیابی‌نیا و انصاری برای بازی بعد گفت: بازیکنان جایگزین داریم. امسال تیم را با شجاع، منشا و مصلح تقویت کردیم. بازیکنانی داریم که بلافاصله بازی می‌کنند. بر خلاف سال گذشته نیمکت خوبی داریم.
برانکو درباره صعود الهلال به نیمه نهایی آسیا که همگروه پرسپولیس در دور گروهی بود گفت: این نشان می‌دهد که چقدر گروه ما سخت بود. از همان گروه ما و الهلال به جمع چهار تیم برتر آسیا آمدیم. به خاطر همین می‌گویم گروه ما گروه مرگ بود.

او درباره اینکه آیا سیدجلال حسینی به بازی با الهلال عربستان می‌رسد، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم سید جلال برسد. او یک کشیدگی مختصر دارد و فکر می‌کنم بتواند برسد. نوراللهی حق بازی در لیگ را ندارد ولی نمی‌دانیم به آسیا می‌رسد یا نه. چهار، پنج روز دیگر مشکل او حل می‌شود.
برانکو درباره حضور منشا در ترکیب اصلی تیمش گفت: خوشبختانه نیمکت قدرتمندی داریم. فراموش کردم نام بشار را بیاورم. با حضور او تقویت شدیم. بازیکنی است که وقتی به میدان می‌آید سطح تیم بالا می‌رود. بشار چند تمرین با ما بود. از او به عنوان یک ملی پوش تیم ملی عراق انتظار داریم زودتر با تیم تطبیق شود.
سرمربی پرسپولیس درباره استراحت دادن به بازیکنان اصلی تیمش در لیگ برتر گفت: ما یازده بازیکن نداریم. بیست بازیکن داریم که همه آماده هستند. فردا می بینیم که برای بازی با پیکان با کدام بازیکنان به میدان می‌رویم. بازی با الاهلی به تیم فشار آورد چون سخت بود.
او درباره اخراج کمال کامیابی‌نیا در بازی با الاهلی عربستان گفت: فوتبال است و چنین صحنه‌هایی پیش می‌آید. او عمدا آن خطا را انجام نداد.
نظرات بینندگان