arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
سردار نجات:

امریکا یک خط تماس ارتباطی مستقیم می خواهد تا اگر دعوایی رخ داد، منجر به جنگ نشود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت که راه مقابله با تحریم های دشمنان مقاوم سازی اقتصاد داخلی و ارتقاء توان اقتصادی و دفاعی است.
 
به گزارش «انتخاب»، سردار حسین نجات روز پنجشنبه در همایش مدیران و امنا هیات های رزمندگان اسلام استان البرز، افزود: رئیس جمهوری امریکا علاوه بر تغییر رفتار در جمهوری اسلامی به دنبال تغییر ساختار هم است.
 
رییس هیات امناء هیات رزمندگان اسلام ادامه داد: این برنامه ها را در اولویت قرار داده اند تا هزینه نقض برجام را به گردن جمهوری اسلامی بیندازند تا خودشان متهم به نقض برجام نشوند.
 
وی گفت: بهانه هایی نظیر مخالفت جمهوری اسلامی با بازدید از مراکز نظامی را مطرح کرده اند و قصد دارند تحریم ها را از بخش هسته ای به سایر حوزه ها منتقل کنند.
 
سردار نجات اضافه کرد: امروز از ما می خواهند از محور مقاومت دفاع نکنیم، در سوریه و عراق برعلیه داعش نجنگیم و اگر ادامه دهیم شامل تحریم های جدید می شویم، شاید بعدها هم بگویند که با وجود ولایت فقیه و روحانیت در راس حکومت مشکلات مردم حل نمی شود.
 
سردار نجات افزود: مقام معظم رهبری به یک فرمول اشاره داشتند و آن فرمول اقتصاد مقاومتی است، یعنی اقتصاد کشور به قدری قدرتمند شود که تحریم روی آن اثر نداشته باشد زیرا این موضوع را در جنگ آزمودیم و موفق شدیم.
 
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز همه سلاح های مورد نیاز خودش را تولید می کند، در حالی که سیم خار دار در جنگ نداشتیم، ولی امروز درخلیج فارس امریکا یک خط تماس ارتباطی مستقیم می خواهد تا اگر دعوایی رخ داد، منجر به جنگ نشود.
 
رییس هیات امناء هیات رزمندگان اسلام با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور چین پس از تحریم هایی که داشت، افزود: اگر ما به تولید کننده داخلی و پژوهشگر داخلی اعتماد کنیم و نگذاریم کالای قاچاق وارد شود، می توانیم گام های موثری را در اقتصاد داخلی برداریم.
 
وی خاطرنشان کرد: تغییر سبک زندگی از دیگر توطئه های امریکایی ها است که با کمک فضای مجازی برای اجرای آن در تلاش هستند.
 
سردار نجات تاکید کرد: اگر واقعیت های اسلام را به جوان ها منتقل کنیم، شیفته شده و از واقعیت های غربی متنفر می شوند.
 
وی افزود: باید به جوان امروزی گفت که زن در دین اسلام آزاد است، ولی دین اسلام مخالف تبدیل شدن زن به کالا است.
 
سردار نجات ادامه داد: بنابر بر فرمایش مقام معظم رهبری هیات های رزمندگان باید انقلابی باشند و دغدغه های نظام را بگویند.

سردار نجات تاکید کرد: دهه اول محرم تاسوعا و عاشورا، فاطمیه، شب های قدر، عید غدیر و نیمه شعبان مناسبت هایی است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان