arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۵ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶

ماموریت شورا برای نجفی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران شاخص‌های گزارش 100 روزه نجفی را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران شاخص‌های گزارش 100 روزه نجفی را تشریح کرد.

مجید فراهانی با بیان اینکه در جلسه اخیر شورای شهر تهران مقرر شد که شهردار تهران موظف است گزارش 100 روزه از وضع موجود شهرداری تهران ارائه کند، گفت: بر این اساس به نجفی 100 روز فرصت داده شد که گزارشی از شهری که تحویل گرفته است ارائه کند و در این گزارش به بررسی وضعیت موجود شهر، مدیریت شهری و شهرداری بپردازد و این گزارش را در اختیار شورای شهر قرار دهد تا ببینیم چه شهری را از زوایای مختلف تحویل گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه شاخص و پارامترهایی را برای این گزارش در نظر گرفته‌ایم، گفت: میزان بدهی‌ها، تعیین مبلغ مورد نیاز برای اتمام پروژه‌های شهری، ابهامات گزارشات حسابرسی، میزان پیشرفت برنامه دوم توسعه شهرداری، بررسی دقیق آسیب‌های اجتماعی از جمله مواردی است که باید در قالب یک گزارش جامع در اختیار شورای شهر قرار دهد.

وی با بیان اینکه این گزارش به ما کمک می‌کند که بدانیم در کجای ماجرا ایستاده‌ایم، گفت: همچنین شورای شهر در آستانه تدوین برنامه سوم شهرداری هست و این گزارش به ما کمک می‌کند تا با دید کامل نسبت به وضعیت موجود به تبیین آینده بپردازیم و برنامه ریزی‌های قابل قبولی ارائه کنیم.

فراهانی در پاسخ به این سوال که قرار بود شورای شهر نیز گزارشی سه ماهه از وضعیت شهرداری ارائه کند، گفت: قرار بود شورای شهر طی سه ماه گزارشی از وضعیت شهرداری ارائه کند اما از آنجایی که اطلاعات متناقضی از سوی شهرداری به اعضا داده می‌شد ما امکان راستی آزمایی داده‌ها را نداشتیم. بنابراین قرار شد شهردار تهران طی گزارشی مستند نسبت به بررسی وضعیت موجود اقدام کند و پس از آنکه گزارش در اختیار شورای شهر قرار گرفت نسبت به راستی آزمایی آن اقدام کنیم.
نظرات بینندگان