arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۳ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶

برانکو: بازی الهلال فینال قبل از فینال است / بازیکنانم فوق‌العاده ظاهرشدند

سرمربی کروات سرخپوشان در پایان دیدار برابر الاهلی با حضور در نشست خبری پیروزی بزرگ تیمش را تقدیم به هواداران پرسپولیس کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی کروات سرخپوشان در پایان دیدار برابر الاهلی با حضور در نشست خبری پیروزی بزرگ تیمش را تقدیم به هواداران پرسپولیس کرد.

به گزارش انتخاب، برانکو ایوانکوویچ که یک بار دیگر با تعویض های رویایی خود زمینه ساز موفقیت پرسپولیس و کسب نتیجه شد، با حضور در نشست خبری در حالی که شادی زایدالوصفی در چهره اش مشهود بود، این صعود را به هواداران پرسپولیس تقدیم کرد.
 
برانکو: بازی الهلال فینال قبل از فینال است / بازیکنانم فوق‌العاده ظاهرشدند

برانکو در خصوص این بازی گفت: اول از همه به بازیکنانم تبریک می گویم برای آنکه بازی خوبی را انجام دادند و یک پیروزی بزرگ مقابل الاهلی کسب کردند. ما در تمام دقایق بازی مسلط بودیم و جنگیدیم، تک به تک بازیکنانم موفق ظاهر شدند و مقابل الاهلی یک بازی خیلی خوب را به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد: از هوادارانمان چه در ایران و چه در ابوظبی که به ما کمک کردند تا به بازی برگردیم و به نتیجه دلخواه برسیم تشکر می کنم تا با یک بازی دراماتیک ما بتوانیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

سرمربی پرسپولیس با ستایش از عملکرد محسن ربیع خواه که به عنوان برترین بازیکن زمین نیز انتخاب شده گفت: او موفق شد نقشی که بین دفاع و هافبک و چیزی که از او خواستیم را به بهترین شکل به انجام برساند. من به او بابت این عملکرد تبریک می گویم.

برانکو در واکنش به این سوال که آیا شما تیم بهتری بودید یا الاهلی با اشتباهاتش فرصت این پیروزی را داد گفت: من در کنفرانس روز گذشته هم گفتم آنها 8 ملی پوش دارند به علاوه سوما که در تیم سوریه بازی می کند؛ اما زمانی که برابر الهلال، الوحده و الریان قرار گرفتم گفتم که این سخت ترین گروه لیگ قهرمانان است. صعود ما در کنار الهلال به این مرحله نشان دهنده اثبات ادعایی است که داشتم. الاهلی تیم خوبی بود؛ اما ما امروز خیلی بهتر بازی کردیم و بیشتر جنگیدیم و پیروزی را جشن گرفتیم.

وی ادامه داد: بازی ما با الهلال در نیمه نهایی غیرقابل پیش بینی خواهد بود چراکه در دو بازی قبلی به دو تساوی یک ـ یک و بدون گل رسیدیم. مطمئن هستم بازی با الهلال یک بازی سخت خواهد بود و آنها مقابل العین هم نشان دادند چقدر فوق العاده هستند. ما برابر الهلال یک جنگ واقعی خواهیم داشت و هر تیمی می تواند برنده آن باشد.

برانکو در واکنش به این سوال خبرنگاران عربستانی که به نظر او ضعف سرگی ربروف چیست گفت: من نمی خواهم درباره تیم حریف و همکار خودم صحبت کنم. هر تیمی نقطه ضعف و قوت های خودش را دارد. من دوست ندارم در مورد نقطه ضعف هیچ تیمی صحبت کنم.

وی ادامه داد: وقتی در بازی رفت و در خانه 2 ـ 2 مساوی می کنید خیلی سخت است که در بازی برگشت به این فکر کنی که باید استراتژی دفاع را در نظر بگیری یا حمله کنی چون ممکن است هر لحظه با دریافت گل کار سخت تر شود. به نظرم ما کار راحت تری مقابل الاهلی داشتیم چراکه ما تکلیفمان با بازی مشخص بود.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه در خصوص تعویض های رویایی مجدد برانکو و کسب نتیجه دوباره از این طریق گفت: ما فقط با 13 بازیکن فصل گذشته را به پایان رساندیم و من نمی توانستم تصمیماتی جز آن بگیرم؛ اما امروز شرایط کاملا متفاوت است و ما بازیکنان بزرگی هم در زمین و هم روی نیمکت خود داریم که امکان هرگونه تصمیم و تغییر را می دهند. ما بازیکنانی مثل صادق محرمی، منشا، مصلح، نعمتی، رسن و ... که می توانند هر لحظه نتیجه بازی را تغییر دهند. من از علیپور امشب خیلی راضی ام ؛اما او هرچه انرژی داشت در زمین گذاشت و وقتی که منشا را جایگزین او کردیم توانستیم فاز تهاجمی خود را حفظ کنیم. با شایان مصلح نیز توانستیم از قدرت سرزنی و دفاعی او به خوبی استفاده کنیم و خوشبختانه نتیجه بازی را از آن خودمان کردیم. نیمکت خوب امروز یکی از نقاط قوت پرسپولیس است.

منبع: ورزش3
نظرات بینندگان