arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۸۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶

واکنش محسن هاشمی به موضوع واگذاری املاک به افراد خاص در شهرداری تهران: من نیز سخنانی دارم اما در حال حاضر از بیان آن خودداری می‌کنم/ کمیسیون حقوقی در این خصوص تحقیق کند

رییس شورای شهر تهران اعلام کرد که اسناد و مدارک واگذاری املاک در اختیار کمیسیون نظارت و حقوقی گذاشته شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واکنش محسن هاشمی به موضوع واگذاری املاک به افراد خاص در شهرداری تهران: من نیز سخنانی دارم اما در حال حاضر از بیان آن خودداری می‌کنم/ کمیسیون حقوقی در این خصوص تحقیق کند 
رییس شورای شهر تهران اعلام کرد که اسناد و مدارک واگذاری املاک در اختیار کمیسیون نظارت گذاشته شود.

به گزارش «انتخاب»، محسن هاشمی‌رفسنجانی در جلسه امروز شورای شهر تهران، ری و تجریش در واکنش به تذکر افشین حبیب‌زاده به واگذاری‌های خاص در شهرداری تهران گفت: من نیز سخنانی دارم اما در حال حاضر از بیان آن خودداری می‌کنم.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه اسناد و مدارکی در این خصوص وجود دارد، گفت: از رییس کمیته عمران درخواست می‌شود که اسناد و مدارک خود را به امینی رییس کمیسیون نظارت و حقوقی بدهد تا کمیسیون حقوقی نیز در این امر مهم تحقیقاتی داشته باشد.

اظهارات محسن هاشمی در واکنش به تذکر افشین حبیب زاده عنوان شد. رییس کمیته عمران شورای شهر تهران از ارائه اسناد و مدارکی خبر داد که نشان می‌دهد املاک به افراد خاص واگذار شده است.

حبیب‌زاده با بیان اینکه براساس بند 6 ماده 55 ، شهرداری می‌تواند اراضی خود را با حفظ مالکیت به طور رایگان در اختیار سازمان‌ها و... قرار دهد، گفت: متاسفانه شاهد هستیم در سازمان املاک واگذاری‌هایی بر خلاف قانون و بدون مصوبه شورا انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین مبالغی در بودجه سال 96 برای کمک به افراد خاص منعقد شده که به جهت تعدد و رعایت شأن افراد از اعلام اسامی آنها خودداری می‌کنم؛ اما اسناد و مدارک کاملی در این خصوص دارم.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه لازم است از این روند واگذاری‌ها جلوگیری شود و املاک به شهرداری برگردانده شود، گفت: در قالب یک طرح فوری باید این مهم محقق شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
0
..... هیچ کدام جرات گفتن دزدی وخلاف دیگری را ندارد
نظرات بینندگان