arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۶

تشکر مولوی عبدالحمید از پاسخ رهبر معظم انقلاب: امیدوارم فرمان حکیمانه شما فصل‎الخطاب مسئولان شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تشکر مولوی عبدالحمید از پاسخ رهبر معظم انقلاب: امیدوارم فرمان حکیمانه شما فصل‎الخطاب مسئولان شود 
مولانا عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان با ارسال نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب، از «فرمان تاریخی، حکیمانه و فصل‌الخطاب» ایشان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان، متن نامه تشکرآمیز مولانا عبدالحمید از مقام معظم رهبری بدین شرح است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیتالله خامنه ای دامت برکاتهم

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

احتراما، فرمان تاریخی، حکیمانه و فصل‌الخطاب آن رهبر فرزانه در شرایط حساس منطقه و کشور که طی نامه شماره 326630/1 مورخ 96/05/31 بوسیله رئیس دفتر محترم حضرتعالی در پاسخ به نامه شماره 96/337 مورخ 96/05/11 اینجانب صادر و ابلاغ گردید، مأیوس کننده بدخواهان ایران اسلامی و مایه مسرت ملت عزیز ایران و از باقیات صالحات معظم له و موجب همبستگی ملی و امنیت پایدار خواهد بود.

این فرمان، تکلیف شرعی و قانونی همه مسئولان لشکری و کشوری و ارکان نظام اسلامی را در راستای اجرای عدالت و نگاه یکسان بین همه اقوام و مذاهب را تبیین و حجت را بر همه تمام کرده است.

وظیفه خود می‌دانم از این دستور صریح و ماندگار آن رهبر دلسوز و خردمند صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی نمایم و امیدوارم مدیران محترم کشور در سطوح مختلف این پیام روشن و خداپسندانه را چراغ راهشان قرار دهند و نسبت به رفع هر نوع تبعیض و نابرابری بین مردم شریف ایران که همه به منزله اعضای یک خانواده اند اقدام نمایند.

سلامتی و طول عمر همراه با موفقیت را برای آن زعیم عالیقدر مسئلت دارم.
نظرات بینندگان