arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۵ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶

ابراز تاسف تاج از طرح بحث تبانی توسط یک نماینده: چنین چیزی در مرام کی‌روش نیست

مطرح شدن بحث تبانی بین تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه از سوی یکی از نمایندگان مجلس موجب تأسف رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ابراز تاسف تاج از طرح بحث تبانی توسط یک نماینده/ چنین چیزی در مرام کی‌روش نیست 
مطرح شدن بحث تبانی بین تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه از سوی یکی از نمایندگان مجلس موجب تأسف رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج درباره مطرح شدن بحث تبانی در بازی ایران مقابل سوریه توسط یکی از نمایندگان مجلس گفت: از شنیدن این بحث از طرف نماینده مردم در مجلس بسیار متأسف شدم و به او می‌گویم که فوتبال ایران پاک است.

وی ادامه داد: سوریه هرگز یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا نبوده، اما همیشه حریفی سرسخت برای فوتبال ایران به شمار آمده است و ما سابقه تساوی با این تیم را در مقدماتی جام جهانی از 1998 فرانسه تا به امروز داشته‌ایم. طرح موضوع تبانی، بازی کردن با اعتبار ورزش کشور و حیثیت فوتبال ملی است.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: آنهایی که کارلوس کی‌روش را می‌شناسند، به خوبی می‌دانند که در مرام، منش و سابقه حرفه‌ای او هیچ‌وقت چنین چیزی مطرح نبوده و نیست، چرا که وی یک مربی بزرگ و معتبر بین‌المللی است.

تاج درباره بازی و نتیجه ایران مقابل سوریه گفت: ما تا آخرین لحظه تیم برتر و برنده میدان بودیم و حضور بازیکنان جوان و آینده‌دار و همین‌طور کمتر از حد انتظار ظاهر شدن برخی بازیکنان و از همه مهم‌تر خستگی مسافت طولانی بازگشت از کره جنوبی، همه و همه دست به دست هم داد تا تیم ملی نتیجه برد را حفظ نکند، ولی این موضوع اصلاً از شایستگی کادر فنی و بازیکنان کم نمی‌کند. ما بدون باخت به روسیه رفتیم و با حمایت مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با قدرت کارمان را برای رسیدن به دور دوم مرحله نهایی جام جهانی ادامه خواهیم داد.
نظرات بینندگان