arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۸ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶

بازگشت اولین کاروان حجاج با ۲۲۳۴ زائر از جده/ استقبال از حجاج در فرودگاه‌های اردبیل، بندرعباس و امام خمینی (ره)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بازگشت اولین کاروان حجاج کشورمان با ۲۲۳۴ زائر از جده به کشور بامداد فردا (سه‌شنبه) با ۲۲۳۴ زائر در فرودگاه‌های اردبیل، بندرعباس و امام خمینی (ره) صورت می‌گیرد.

به گزارش انتخاب، پروازهای بازگشت حجاج به کشور از آغازین ساعات صبح فردا (سه‌شنبه) از فرودگاه جده آغاز می‌شود.

این حاجیان ایرانی متعلق به استان‌های همدان، قم، هرمزگان، مرکزی و اردبیل است که قرار است پرواز آنها در فرودگاه‌های اردبیل، بندرعباس و امام خمینی (ره) به زمین بنشیند.
تعداد اولین کاروان حجاج بیت الله الحرام ٢٢٣٤ است.
این زائران خانه خدا متعلق به ١٧ کاروان هستند که همگی از فرودگاه جده به سمت ایران پرواز خواهند کرد.

حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در همین رابطه گفت: پروازهای بازگشت حجاج به کشور انشاالله از آغازین ساعات صبح فردا (سه‌شنبه) چهاردهم شهریور از فرودگاه جده آغاز می‌شود و همزمان از فردا (سه‌شنبه) خروج حجاج از مکه مکرمه همزمان به سمت مدینه منوره و فرودگاه جده انجام می‌شود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به هماهنگی ایجاد شده با مسئولین سازمان هواپیمایی عربستان و وزارت حج عربستان، برای تسریع در انجام پروازهای بازگشت و استفاده از تسهیلات بیشتر فرودگاه مدینه گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده بخشی از حجاج مدینه قبل از 14 تا 19 شهریور علاوه بر فرودگاه جده، از فرودگاه مدینه منوره نیز انجام می‌شود.

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد تلاش می‌شود که حجاج با پروازهای منظم‌تر که از 2 فرودگاه جده و مدینه منوره به مقصد 20 فرودگاه کشور انجام می‌شود، به سهولت و سلامت به میهن بازگردند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان