arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶

عضو ارشد جامعه روحانیت: رهبر معظم انقلاب از دولت یازدهم اظهار رضایت کردند/ برجام بهانه است، تحمل اصل انقلاب برای آمریکا سخت است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز: رهبر معظم انقلاب از دولت یازدهم اظهار رضایت کردند/ برجام بهانه است، تحمل اصل انقلاب برای آمریکا سخت است 
عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با بیان این که دولت تصمیم دارد مشکلات را برطرف کند، گفت: مقام معظم رهبری از دولت یازدهم احساس رضایت کردند؛ امید است دولت دوازدهم هم بتواند گام هایی در حل مشکلات جامعه بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این که مشکلات جامعه به راحتی قابل حل نباشد طبیعی است و همانگونه که در طول تاریخ انتخابات مختلف ثابت شده است، اکثر وعده های داده شده و به طور خاص وعده های انتخاباتی، محقق نمی شود.
 
وی ادامه داد: چنانچه درصدی از مطالبات مردم هم تامین شود مردم احساس رضایت می کنند اما گاهی همان هم محقق نمی شود. دولت تصمیم دارد مشکلات را برطرف کند اما مشکلاتی پیش رو دارد.
 
این عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: ابتدای کار است و نمی شود آیه یاس خواند، اما دولت باید با فعالیت و تلاش بیشتر و برنامه بهتر بتواند مشکلات را از سر راه بردارد و این کار سختی است.
 
ابراهیمی با تاکید بر ضرورت جلب رضایت مردم و خوشبینی آنها به تحقق وعده های داده شده گفت: امید است به گونه ای حرکت شود که مردم احساس رضایت کنند و واقعا وعده ها تحقق یابد.
 
وی افزود: امید است به هر حال با وحدت، انسجام و یکپارچگی و عملیاتی کردن برنامه های ششم، بخشی از مطالبات مردم تامین شود و تلاش ها به نتیجه برسد و مردم خوب و ارزشمند ما عملیاتی شدن این وعده ها را ببینند.
 
ابراهیمی در خصوص رضایت مندی رهبر معظم انقلاب از دولت یازدهم در آئین تنفیذ هم گفت: دولت یازدهم، تلاش و کوشش کرد. به هر حال همه دولت ها گام های خوبی برداشتند و نمی شود خدمات انجام شده را نادیده گرفت منتها مشکلات در حدی است که هر چقدر هم تلاش شود باز هم مشکلاتی سر راه وجود دارد.
 
وی تصریح کرد: همه دولت ها تلاش های خوبی داشتنند و کارهای خوبی کردند و اشتباهاتی هم داشتند. معتقدم همانگونه که مقام معظم رهبری از دولت یازدهم در بخشی از فعالیت ها احساس رضایت کردند امید است دولت دوازدهم هم بتواند برای حل مشکلات جامعه و جبران نواقص موجود در دولت یازدهم، گام هایی بردارد.
 
**برجام بهانه است، تحمل اصل انقلاب برای آمریکایی ها سخت است
 
این عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز همچنین در خصوص مساله برجام ، شیطنت های اخیر آمریکایی ها و نیز سفر نیکی هیلی سفیر دائم آمریکا در سازمان ملل به وین گفت: آمریکایی ها با اصل انقلاب ما مشکل دارند و تنها مساله برجام نیست و هر کاری هم بکنیم باز شیطنت خواهند کرد.
 
وی تاکید کرد: نرمش و مذاکره، درد آنها را درمان نمی کند و تحمل انقلاب برای آمریکایی ها سخت است؛ انقلابی که با قدرت و توان توانست حرکت بزرگی را در جهان ایجاد کند.
 
عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز گفت: آمریکایی ها شاهد بودند که با وجود سرمایه گذاری های عظیم در خاورمیانه ، عراق، سوریه و یمن و دیگر جاها سرمایه گذاری کرده اند با تدبیر و عنایت ذات احدیت، تلاش مردم ما و هدایت های رهبری در زمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب، دست و بالشان بسته شد.
 
وی با تاکید بر این که اصل انقلاب برای آمریکایی ها مورد توجه است و دیگر مسایل بهانه است گفت: ما هر کاری کنیم تحمل اصل انقلاب برای آمریکایی ها سخت است و دنبال اصل انقلاب هستند که وجود نداشته باشد.
 
ابراهیمی گفت: برجام به تنهایی درد آنها را درمان نمی کند و بهانه گیری می کنند که امیدواریم خداوند توان و قدرت ایران را در حدی بالا ببرد که از این (کارها) مایوس شوند و نظام و انقلاب به دست آنها آسیبی نبیند.
نظرات بینندگان