arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶

نقدی: به زودی شاهد اصابت شعار مرگ بر آمریکا، انگلیس و اسرائیل خواهیم بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم مبارزه با استعمار انگلیس، اظهار کرد: مبارزه با استعمار انگلیس مبارزه با تمام نمادهای ساختگی آنها است و نباید محدود به شعار شود.

به گزارش ایسنا، سردار محمد رضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج با تاکید بر این که برائت از مشرکین و کفار آیین ما است، و هیچ گاه این کار کنار گذاشته نخواهد شد اظهار کرد: همواره در بخش اعظمی از جنایات جهانی، رژیم منحوس انگلستان حضور دارد.

وی اظهار کرد:‌ آنها زمانی که ارتششان ضعیف شد اقدام به تشکیل برق مذهبی ، رسانه‌های مختلف و احزاب گوناگون  کردند.احزاب دست نشانده‌ی آنها به عاملی برای فتنه و نفاق در جوامع مختلف تبدیل شد. در همین زمینه ما یادمان نمی‌رود که محور اصلی توطئه و فتنه 88 سفارت انگلستان درتهران بود.

وی با اشاره به نقش رسانه‌های استعماری و نقش رسانه‌های وابسته به انگلستان در بر هم زدن نقش جوامع مختلف گفت: رسانه‌های استعماری که انگلیسی‌ها ایجاد کردند سرسلسله فتنه‌های مختلف در کشورهای گوناگون است . دو به هم زنی میان کشورها با بهانه مسائل مرزی از سیاست‌های فراموش نشدنی و پایان نیافتنی استعمار انگلیس است.

وی با اشاره به حمایت رژیم سلطننتی انگلستان و رژیم اشغالگر قدس خاطر نشان کرد: انگلیس پایه گذار اشغال فلسطین بود و زمانی که از بین نرود موضوع فلسطین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان با بیان اینکه مرگ آنها نزدیک است خاطر نشان کرد: آنها امروز در مشکلات بسیار حاد سیاسی اجتماعی و اقتصادی غوطه ور هستند و همان طور که شعار مرگ بر شاه ، مرگ بر صدام و مرگ بر شوروی ما به هدف رسید ان شاءالله به زودی شاهد اصابت شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل نیز خواهیم بود.
نظرات بینندگان