arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶

محسن هاشمی: وزیر کشور هرچه زودتر حکم نجفی را امضاء کند / به دیدار یادگار امام(ره) می رویم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس شورای شهر تهران گفت: از وزیر کشور دارخواست داریم حکم محمدعلی نجفی را زودتر امضا کند تا نیازی به انتخاب سرپرست نباشد.

به گزارش انتخاب به نقل از میزان، محسن هاشمی در نخستین جلسه شورای شهر تهران گفت: از همان ابتدا که نتایج انتخابات شورا به سمع مردم رسید، جلسات با حضور 21 عضو منتخب آغاز شد.

وی افزود: از همان ابتدا، هیئت رئیسه موقت انتخاب شد و مرتضی الویری مسئولیت هیئت رئیسه موقت را برعهده گرفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری هر هفته دو جلسه اظهارکرد: جلسات اعضای شورای شهر به طور مرتب برگزار شد و در کنار آن، اعضای هیئت رئیسه نیز جلسات جداگانه ای داشتند.

هاشمی خاطرنشان کرد: مرتضی الویری و احمد مسجد جامعی از سوی برخی اعضا به عنوان نامزد ریاست شورای شهر معرفی شدند اما این دو برای ایجاد انسجام در شورا از کاندیداتوری انصراف دادند.

هاشمی خواستار ارائه حکم شهرداری تهران از سوی وزیر کشور شد و اظهارکرد: درخواست ما این است که وزیر کشور هر چه سریع تر حکم محمد علی نجفی، شهردار تهران را امضا کرده تا نیازی به انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران نباشد.

رئیس شورای شهر تهران از تجدید میثاق اعضای شورای شهر با آرمان های امام راحل خبرداد و اظهارکرد: برنامه ریزی شده که بعد از انجام جلسه شورای شهر، برای ادای احترام به امام خمینی (ره) نزد یادگار ایشان حسن خمینی برویم و اعضا تصمیم گرفته اند به طور نمادین با مترو به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام شوند.

نظرات بینندگان