arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

پورابراهیمی: سخنان محجوب مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است/ زمان ریاست مرتضوی بنده نماينده مجلس بودم/ محجوب بايد جوابگوي سخنان كذب خود در مراجع قضايي باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پورابراهیمی در پاسخ به ادعای محجوب نماینده تهران اظهار کرد: حكم مورد ادعاي آقاي محجوب كذب محض است؛ آقای مرتضوی زمانی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی منصوب شد بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتم محجوب بايد جوابگوي سخنان كذب خود در مراجع قضايي باشد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور: دکتر "محمدرضا پورابراهیمی" رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص خبرهای ارائه شده توسط آقای محجوب نماینده تهران که در شبکه های مجازی انتشار یافته، گفت: کار غیر اخلاقی آقای محجوب در نسبت دادن موضوعات خلاف واقع، از طریق هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و سایر مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

 پورابراهیمی با اشاره به ادعای آقای محجوب مبنی بر "صدور حکم معاونت اقتصادی شستا از سوی آقای مرتضوی برای اینجانب"، گفت: این صحبت کذب درحالی ارائه شد که آقای مرتضوی دقیقا زمانی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی منصوب شد که بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتم و ادعای ارائه حکم معاونت اقتصادی شستا از سوی ایشان برای اینجانب دروغ بزرگ می باشد.

پورابراهیمی درخصوص حمایت ضمنی آقای محجوب از عمل غیراخلاقی نمایندگانی که به اسم مخالفت در صحن علنی با وزیر رفاه به عنوان موافقت صحبت کردند، گفت: این موضع گیری آقای محجوب به عنوان یک بدعت ناصواب در تاریخ مجلس ماندگار خواهد شد و افکار عمومی درخصوص این موضوع و رفتار ناصحیح نمایندگان قضاوت خواهند کرد.

وی با اشاره به مذاکره خود در صحن علنی مجلس با آقای محجوب درخصوص بیان مطالب کذب گفت: در کمال ناباوری آقای محجوب پس از فضاسازی شدید رسانه ای در نشر این موضوع، خبر مذکور را تکذیب کرد و بیان داشت: این چنین صحبتی نداشتم!

پورابراهیمی با اشاره به بخش دیگر صحبت های محجوب مبنی بر خصومت شخصی بنده با آقای ربیعی، افزود: بنده از همان روز اول و در جلسه رای اعتماد (4 سال قبل) که آقای ربیعی را به عنوان وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی معرفی گردید با ایشان مخالف بودم چراکه آقای ربیعی یک فرد امنیتی بوده و سالها به عنوان معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات فعالیت داشته و به هیچ عنوان برای تصدی وزارتخانه اقتصادی رفاه مناسب نبودند. بنابراین هیچ خصومت شخصی بین بنده و ایشان مطرح نیست و صحبت آقای محجوب در این زمینه نیز کذب محض می باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ظاهرا وضعیت اسف بار اداره بنگاههای اقتصادی در مجموعه این وزارتخانه کار را به جایی رسانده که امروز در کمال تعجب و برای اولین بار در صحن علنی مجلس، رئیس جمهور خبر از تصمیم خود برای تعیین مدیران اقتصادی این وزارتخانه همانند مدیر شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) رسما اعلام نمود.

پورابراهیمی در خاتمه با اشاره به گزارش تخلفات گسترده در وزارت رفاه گفت: ذره ای از منافع کارکنان، بازنشستگان و ذینفعان این وزارتخانه کوتاه نخواهم آمد و به زودی اقدامات قانونی خود را از طریق طرح سوال اعمال ماده 236، تحقیق و تفحص و ... را در رابطه با عملکرد این وزارتخانه در دستور کار قرار خواهم داد.
نظرات بینندگان