arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۲ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

افتخاری: از منصوریان حمایت خواهیم کرد/ نیازی به تعویضِ کادر فنی نمی‌بینم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید اعضای هیات مدیره از سرمربی این تیم حمایت خواهند کرد.

به گزارش انتخاب، سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال پس از پایان جلسه هیات‌مدیره این باشگاه در جمع خبرنگاران حضور یافت و درباره این جلسه اظهار کرد: جلسه خوبی بود. علت برگزار نشدن این جلسه در روز گذشته طولانی شدن جلسه ما با ایرانسل بود. در آن جلسه تصمیم بزرگی گرفته شد و به جمع‌بندی‌هایی رسیدیم که با ایرانسل به عنوان اسپانسر قرارداد ببنیدم. در گذشته مشکلی با قرارداد ما با اسپانسر قبلی بود که پول‌های باشگاه ابتدا به حساب اسپانسر می‌رفت و سپس به حساب باشگاه واریز می‌شد. ما توافقی کردیم که پول‌ها مستقیماً به حساب باشگاه ریخته شود و سپس ما هزینه‌ها را پرداخت کنیم.

افتخاری درباره تصمیمات اتخاذ شده برای واکنش به عملکرد سرمربی استقلال تصریح کرد: از منصوریان دعوت کردیم که گزارش عملکرد خود و همچنین برنامه‌هایی که دارد را به اعضای هیات مدیره ارائه دهد. هیات‌مدیره نیز سوالاتی را پرسیدند و وی پاسخ داد. بعد از رفتن منصوریان از جلسه با اعضای هیات مدیره مشورت کردیم و به این جمع‌بندی رسیدیم که با توجه به شناختی که از او داریم باید به این مربی جوان زمان داده شود تا ببینیم می‌تواند این نتایج را جبران کند یا خیر.

او اضافه کرد: البته تمام تقصیرها به گردن سرمربی نیست بلکه محرومیت بازیکن‌ها در هفته اول و همچنین اشتباهات داوری باعث شد امتیازهایی را از دست بدهیم.

افتخاری درباره عملکرد استقلال در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا گفت: با تیمی که امسال درست کردیم نتایج بهتری خواهیم گرفت. باید صبور باشیم از این هفته شرایط ما تغییر خواهد کرد. با حل شدن مشکلات مالی امیدوارم بخشی از بدهی و پیش‌پرداخت قرارداد بازیکن‌ها را بدهیم زیرا این کار در روحیه آنها برای تقابل با پدیده تاثیر خواهد گذاشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره عملکرد منصوریان بیان کرد: منصوریان خودش را در تیم‌های نفت، امید و استقلال ثابت کرده است، نیازی به تعویض در کادر فنی نمی‌بینم. یک بار دیگر نیز گفتم بجز منصوریان عوامل دیگری چون داوری و همچنین محرومیت بازیکنان‌مان باعث نتیجه نگرفتن تیم شد. اکنون نیز مصدوم زیاد داریم که امیدواریم با تلاش پزشکان و بعد از تعطیلات لیگ به تیم اضافه شوند تا تیم یکدستی را شاهد باشیم.

وی افزود: فصل قبل نیز منصوریان شروع بدی داشت، اما زمانی که من وارد شدم و حمایت‌هایی که صورت گرفت باعث شد در ادامه روند خوبی را در پیش بگیریم. فرق استقلال امسال و سال گذشته این است که ما توانسته‌ایم بازیکنان خوبی را به خدمت بگیریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره رقم قرارداد با اسپانسر جدید این تیم اظهار کرد: رقم قرارداد ما با ایرانسل نسبت به قرارداد قبلی بیشتر است. همچنین ایرانسل جامعه آماری بیشتری را شامل می‌شود که باعث می‌شود هواداران بیشتری جذب شوند.

او درباره شکایت بازیکن‌های شاکی استقلال بیان کرد: درباره مگویان باید بگویم که صحبت‌هایی که با مدیربرنامه‌های او داشتم به این نتیجه رسیدیم که با او مذاکره کنیم و سعی کنیم به توافق برسیم تا کار به شکایت نکشد. ما به او یک فرصت دادیم که بتواند تیمی را برای خود پیدا کند. رقم قرارداد این بازیکن بالا است. ما باید سعی کنیم که با توافقی که حاصل می‌شود رقمی پایین‌تر از قرارداد مگویان را به این بازیکن پرداخت کنیم.

افتخاری اظهار کرد: برخلاف مدیران قبلی سیاست ما پرداخت بدهی‌ها و رضایت گرفتن از شاکیان است. بخشی از درآمد این فصل خود را نیز به بازیکنان طلبکار اختصاص خواهیم داد. همچنین وکیل آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی نیز با ارسال نامه‌ای به ای‌اف‌سی از باشگاه شکایت کرده بودند که ای‌اف‌سی این وظیفه را به عهده کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گذاشت. ما نیز در این خصوص جلساتی برگزار کردیم تا بتوانیم با این دو بازیکن به توافق برسیم.

وی در پایان درباره برگزار شدن دربی ۸۵ در شهریورماه و همچنین حضور نیافتن مجدد غریب در جلسه هیات مدیره تصریح کرد: درباره دربی باید بگویم که شواهد موجود آن طور به نظر می‌رسد که پرسپولیس خیلی موافق برگزاری دربی نیست. همچنین این چهارمین جلسه‌ای است که غریب در آن شرکت نمی‌کند. احتمالاً گرفتاری دارد و مربوط به شغلش می‌شود. درباره غیبت‌های مکرر او باید از خودش بپرسید. وی چیزی در این باره به من نگفته‌اند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان