arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۲ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

وزیر کشور: رای اعتماد مجلس به من، تایید سیاست‌های داخلی رئیس‌جمهور است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر کشور با اشاره به اخذ رای اعتماد از سوی نمایندگان مجلس گفت: با توجه به اینکه همه فراکسیون‌های سیاسی مجلس به من رای اعتماد دادند این آراء را تایید سیاست‌های رئیس‌جمهوری در حوزه سیاست‌های داخلی تلقی می‌کنم.

به گزارش انتخاب، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز یکشنبه در حاشیه نخستین جلسه هیات دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران با اشاره به روند بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی در مجلس اظهار کرد: نمایندگان مجلس واقعا با اعتماد خود به بنده محبت کردند. همه فراکسیون‌های سیاسی مجلس به من رای اعتماد دادند به همین دلیل فکر می‌کنم که این رای به منزله تایید سیاست‌های داخلی رئیس‌جمهوری محترم است. با توجه به اینکه ما چهار سال فعالیت کرده بودیم نمایندگان نیز نتایج را دیدند و من رای اعتماد نمایندگان را به عنوان تایید عملکرد چهار ساله دولت تلقی می‌کنم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: به نمایندگان مردم تعهد می‌دهم که بتوانم مجموعه سیاست‌های داخلی‌ را که دولت و شخص رئیس‌جمهوری محترم منبعث از آرای مردم به ما ابلاغ کرده‌اند را حتما پیگیری کنم و همچنین تعاملات خود و مجموعه وزارت کشور با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقویت نمایم.

رحمانی فضلی در ادامه با اشاره به اولویت‌های پیش روی خود در دولت دوازدهم اظهار کرد: کماکان موضوع توسعه به معنای توسعه همه‌جانبه و پایدار که بخشی از آن مربوط به توسعه سیاسی، بخشی از مربوط به توسعه امنیتی و بخشی دیگر مربوط به توسعه اجتماعی و اقتصادی است از اولویت‌های وزارت کشور در چهار سال آینده محسوب می‌شود و امیدواریم که با کمک همه دستگاه‌های اجرایی و متخصصان و مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه بتوانیم در این زمینه اقدامات موثری انجام دهیم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان